أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۰۹۵۵۲
زمان انتشار: ۱۱:۲۴     ۳۰ دی ۱۳۹۵
بر اساس پیگیری های خبرنگار پایگاه ۵۹۸:
خاتمی پیغام فرستاده که به ایشان بگویید ما جلوی تک رویها را در جبهه اصلاحات خواهیم گرفت، میخواهد هر فردی باشد.گفتنی است خاتمی پس از فوت آقای هاشمی معتقد است کارگزاران را باید جذب جبهه اصلاحات کرد هر چند که اختلافاتی اساسی هست و اصلا این جریان اصلاح طلب واقعی نیست. خاتمی سفارش کرده که کارگزاران تضعیف و تعدیل شده را باید جذب جبهه اصلاحات کرد.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، پیگیری های خبرنگار 598 حکایت از آن دارد که بعد از فوت هاشمی رفسنجانی اختلافات بین کارگزاران و راس اصلاح طلبان در حالا بالا گرفتن است به طوریکه اخیرا خاتمی و کرباسچی که بر سر قضیه محمود صادقی درگیری لفظی داشتند این بار به صورت جدی تر با هم درگیر شده اند.

به گزارش 598 خاتمی اخیرا در مورد کرباسچی که انتقاداتی را به اصلاح طلبان کرده بود گفته که "اگر وضعیت اصلاحات خراب است به خاطر این اســت که امثال کرباسچی در این جبهه قرار گرفتند و ما اینها را اصلاح طلب جا میزنیم. کرباسچی تکلیفش مشخص است. بعد از قضایای انتخابات 88 که اصلاح طلبان میگفتند ایشان حزب باد هستند و تاجر هستند تا یک سیاستمدار و هر روز یک موضع میگیرند که کجا به نفعش باشد."

همچنین سید محمد خاتمی پیغام فرستاده که به ایشان بگویید ما جلوی تک روی ها را در جبهه اصلاحات خواهیم گرفت، میخواهد هر فردی باشد.

گفتنی است خاتمی پس از فوت آقای هاشمی معتقد است کارگزاران را باید جذب جبهه اصلاحات کرد هرچند که اختلافاتی اساسی هست و اصلا این جریان اصلاح طلب واقعی نیست.

خاتمی سفارش کرده که کارگزاران تضعیف و تعدیل شده را باید جذب جبهه اصلاحات کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها