کد خبر: ۴۰۹۵۹۶
زمان انتشار: ۱۵:۲۹     ۳۰ دی ۱۳۹۵
انتظار می‌رود از هر اقدامی که شائبه ‌ای در انتخابات ایجاد می‌کند پرهیز شود. علاوه بر آن توزیع اقلام (اقلام غذایی و غیر غذایی) در آستانه انتخابات توسط هر دولتی که صورت بگیرد توهین به افکار عمومی و شعور مردم است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات و عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به توزیع کنسرو و سبد کالای غذایی در دو استان چهارمحال و بختیاری و خوزستان در سه ماه باقی مانده به انتخابات، اظهار داشت: این اتفاقی بسیار عجیب و غریب است.

وی افزود: این‌ها (دولت یازدهمی‌ها) معتقد بودند دولت قبلی سیب‌زمینی و پیاز در ایام انتخابات توزیع می‌کرده اما اکنون در چند ماه مانده به انتخابات پخش کردن کنسرو در میان مردم به نظر می‌رسد کار دقیقی نیست؛ لذا باید هر چه سریعتر جلوی این اقدامات گرفته شود.
نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: انتظار می‌رود از هر اقدامی که شائبه ‌ای در انتخابات ایجاد می‌کند پرهیز شود. علاوه بر آن توزیع اقلام (اقلام غذایی و غیر غذایی) در آستانه انتخابات توسط هر دولتی که صورت بگیرد توهین به افکار عمومی و شعور مردم است.

سلیمی بر همین اساس اضافه کرد: مردم را نباید دست‌کم گرفت؛ مردم بهتر از بسیاری مسئولان مطالب را تحلیل می‌کنند،‌ آن هم مردم باهوش و با فرهنگ ایران. پس نباید به مردم جسارت کرد. 
وی در خاتمه خاطرنشان کرد: ما از یک طرف حقوق شهروندی را امضا می‌کنیم و از حقوق مردم دم زده و شعار می‌دهیم و از طرفی دیگر با اینگونه رفتار (توزیع کنسروهای انتخاباتی) به هویت مردم توهین می‌کنیم؛‌ اینها با هم سازگاری ندارند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۴
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۰۲ - ۳۰ دی ۱۳۹۵
۰
۰
موقع توزیع سیب زمینی پیازهم اعتراض کردی حاج اقا؟ماکه یادمون نمیاد
پاسخ
ناشناس
Sweden
۰۵:۲۲ - ۰۱ بهمن ۱۳۹۵
۰
۰
با این فرق که سیب زمینها مازاد بر مصرف بود و اگر به مردم داده نمی شد باید دفن می شد ولی ظاهرا این کنسروها قرار بوده به زوار اربعین داده شود که داده نشده! و حالا بین مردم تقسیم می شود. به هر حال حق مردم است. بگذار چیزی گیرشان بیاید. کسی با این چیزها رای نمی دهد.
پاسخ
ناشناس
Netherlands
۱۱:۲۵ - ۰۱ بهمن ۱۳۹۵
۰
۰
جدا؟ یعنی چون انتخاباته بذارن از گشنگی بمیرن؟ مغزتون بیماره خاک بر سرا
پاسخ
ali
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۵۵ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۵
۰
۰
بحث این حرفها نیست ولی اگه این کاررو دولت قبل می کرد فسادطلبای امریکا پرست می گفتند کار پوپولیستی دارن انجام میدن. اونایی که یارانه 45تومنی رو توهین به مردم میدونند چرا لال شدند الان تن ماهی برای خرید رای توهین به مردم نیست؟ هرچند ملت که همه بی شناسنامه اند و بهتره برند جهنم
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها