أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۰۹۶۳۷
زمان انتشار: ۱۸:۵۳     ۰۱ بهمن ۱۳۹۵
فرمانده انتظامی تهران بزرگ در اطلاعیه‌ای محدودیت‌های ترافیکی شهر تهران را در روز شنبه و در حاشیه معابر محل حادثه ساختمان پلاسکو تشریح کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم از محل حادثه ساختمان پلاسکو، فرمانده انتظامی  تهران بزرگ نخستین اطلاعیه خود را صادر کرد متن اطلاعیه نخست صادر شده به شرح ذیل است:

فرمانده انتظامی تهران بزرگ ضمن ابراز همدردی با خانواده قربانیان و شهدای حادثه جانکاه ساختمان پلاسکو، به اطلاع شهروندان گرامی می‌رساند محدودیت‌های ترافیکی مسیرهای منتهی به محل حادثه به شرح زیر است:

الف) مسیر غرب به شرق به شرح خیابان جمهوری از تقاطع خیابان ولیعصر تا چهارراه استقلال (مخبرالدوله)

ب) جنوب به شمال خیابان فردوسی از میدان امام خمینی تا میدان فردوسی

همچنین معابر پیاده راه در کلیه مسیرهای اطراف مسیرهای حادثه به استثنای شعاع 200 متری محل حادثه باز است.

علاوه بر این براساس هماهنگی‌های انجام شده تمامی ایستگاه‌های مترو در محدوده مذکور فعال خواهند بود.

سیستم حمل و نقل عمومی نیز براساس روال معمول خدمت‌رسانی به شهروندان را ارائه داده و تنها در چند محور شاهد تغییر مسیر حمل و نقل عمومی خواهیم بود.

براساس این اطلاعیه مدارس در محدوده مذکور در تاریخ 2 دی (شنبه) دائر است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها