يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۰۹۶۵۹
زمان انتشار: ۰۹:۲۹     ۰۲ بهمن ۱۳۹۵
تروریست‌های داعشی به‌طور نمادین عروسک ترامپ را در موصل ذبح کردند.
به گزارش پایگاه 598، تسنیم به نقل از رأی الیوم، یک منبع محلی در استان نینوا روز جمعه گفت که گروه موسوم به اشبال الخلافه (بچه شیران) وابسته به گروه تروریستی داعش اعلام کرده است که دست به انجام حملات انتحاری در کاخ سفید خواهد زد.

این منبع که خواست نامش فاش نشود گفت که تروریست‌های داعشی در اقدامی نمادین عروسک ترامپ را در منطقه الزنجیلی در غرب موصل ذبح کردند و این اقدام با حضور سرکردگان این گروه تروریستی انجام شد.

وی افزود:  ذبح عروسک ترامپ در روز تحلیف او پیغامی است از داعش به رئیس‌جمهور جدید آمریکا که حاوی مفاهیم متعددی است.

دونالد ترامپ روز گذشته سوگند یاد کرد و رسما رئیس‌‌جمهور این کشور شد.

یکی از وعده‌های ترامپ در دوران رقابت‌های انتخابات ریاست‌جمهوری، مبارزه با تروریسم بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها