يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۰۹۷۱۲
زمان انتشار: ۱۲:۳۱     ۰۲ بهمن ۱۳۹۵
معاون امداد و نجات هلال احمر گفت: همچنان کار آوار برداری با سرعت در حال انجام است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از میزان، مرتضی مرادی پور در مورد آخرین اقدامات انجام  شده برای امدادرسانی به افراد گرفتار در زیر اوار ساختمان پلاسکو، اظهار داشت: با شتاب گرفتن عملیات آوار برداری، خوشبختانه نزدیک به 50 درصد کار اوار برداری انجام شده است و نیروهای امدادی  بدون وقفه در حال امدادرسانی هستند.

وی ادامه داد: تمام تلاش خود را برای یافتن افراد زیر آوار انجام می دهیم و تمام امکانات به روز هلال احمر در محل مستقر است.

معاون امدادو نجات هلال احمر با بیان اینکه هنوز هیچ فردی زنده از زیر آوار خارج نشده است، تاکید کرد: امیدواریم هنوز افرادی زنده باشند و ما تلاشمان را برای این موضوع ادامه می دهیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها