يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۰۹۷۳۶
زمان انتشار: ۱۳:۲۳     ۰۲ بهمن ۱۳۹۵
مدیر بیمه‌های آتش‌سوزی بیمه ایران:
مدیر بیمه‌های آتش‌سوزی بیمه ایران گفت: از ساعت 8 امروز روند تشکیل پرونده و ارزیابی خسارت واحدهای صنفی و تولیدی تحت پوشش بیمه ساختمان پلاسکو آغاز شده است.

به گزارش پایگاه 598، محمد رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس،‌ گفت: ستاد مدیریت بحران بیمه ایران در شعبه فردوسی این شرکت واقع در 300 متری ساختمان پلاسکو تشکیل و آغز به کار کرده است.

وی تعداد واحدهای تحت پوشش بیمه ایران را بیش از 110 واحد ذکر کرد و افزود: روند تشکیل پرونده و ارزیابی خسارت واحدهای ساختمان پلاسکو آغاز شده و پس از تشکیل پرونده با صاحبان مشاغل تماس گرفته و برای کارشناسی و پرداخت خسارت از آنان دعوت خواهیم کرد.

مدیر بیمه‌های آتش سوزی بیمه ایران در پاسخ به این پرسش که گفته می‌شود بیمه‌نامه واحدهای پلاسکو در پایین‌ترین سقف پوشش بیمه آتش‌سوزی قرار دارند،گفت: اینطورنیست،پوشش بیمه‌نامه برخی واحدها در بالاترین سقف است. ممکن است در برخی موارد چون نزدیک عید بوده سقف پوشش کمتر باشد ولی سقف‌هایی که من دیده‌ام اعداد خوبی است و بیمه‌گذاران از 400 میلیون تا یک میلیارد تومان پوشش بیمه‌نامه دارند.

وی در خصوص نوع پوشش بیمه‌نامه‌های مالکان پلاسکو هم گفت: در برخی از مجتمع‌های تجاری مالک کل ساختمان را بیمه می‌کند ،اما ساختمان پلاسکو از پوشش کل ساختمان برخوردار نبوده است. در عین حال تعدادی از واحدها ساختمان، تاسیسات و موجودی کالاهایشان را بیمه‌ کرده‌اند و برخی هم فقط بیمه‌نامه برای کالایشان داشتند.

رضایی در خصوص مجموع خسارت ساختمان پلاسکو گفت: هنوز مشخص نیست، ما بازدیدی از محل نداشته‌ایم ولی با توجه به تعداد واحدها که 500 واحد هستند، به طور متوسط می‌توان برای هر واحد 200 تا 300 میلیون تومان موجودی در نظر گرفت.

رضایی افزود: فضای زیربنا هم 24 هزار متر است که می‌توان برای ساخت هر یک متر فضا یک میلیون تومان پیش‌بینی کرد.

وی عمده خسارت ساختمان پلاسکو را با توجه به سهم 50 درصدی بیمه ایران در بازار بیمه مربوط به این شرکت دانست و گفت: پوشش خسارت آتش‌سوزی سایر شرکت‌ها اندک است.

مدیر بیمه‌های آتش‌سوزی بیمه ایران درباره خسارت واحدهای تولیدی و صنفی فاقد بیمه‌نامه گفت: بیمه مسئولیتی در قبال این واحدهای ندارد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها