أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۰۹۷۴۰
زمان انتشار: ۱۳:۳۵     ۰۲ بهمن ۱۳۹۵
معاون درمان استان قم با اشاره به اینکه آیت‌الله جنتی در بیمارستان بستری نشده‌اند گفت: آیت‌الله «شب زنده دار» دچار مشکل و بستری شدند که برخی به اشتباه خبر بستری‌ شدن ایشان را به جای آقای جنتی اعلام کرد‌ه‌اند.
به گزارش پایگاه 598، محمدرضا مظفری، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم در گفت‌وگو با خبرنگار بهداشت و درمان خبرگزاری فارس،‌در ارتباط با انتشار خبری مبنی بر بستری آیت‌الله احمد جنتی در بیمارستان و وضعیت نامساعد ایشان اظهار داشت: این خبر به هیچ عنوان صحت ندارد و ایشان در بیمارستان بستری نشده‌اند.

وی افزود:‌ البته آیت‌الله شب‌زنده‌دار در یکی از بیمارستان‌های قم به دلیل مشکل جسمانی بستری شده و برخی به اشتباه فکر کردند آیت‌الله جنتی در بیمارستان بستری هستند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها