امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۴۰۹۷۵۹
زمان انتشار: ۱۴:۵۸     ۰۲ بهمن ۱۳۹۵
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران با تکذیب خبر پیدا کردن راه نفوذ به آوار از طبقات زیرین گفت: عده ای از افراد مدعی شناخت محدوده بودند و اعلام کردند که با کندن زمین در نقاطی که نشان داده بودند می توان به طبقات زیرین نفوذ پیدا کرد که تمامی این موارد اشتباه بود.
به گزارش پایگاه 598، شهرنوشت: جلال ملکی با بیان اینکه عملیات آوار برداری با قدرت و سرعت ادامه دارد، اظهار کرد: دقایقی پیش پیکر دومین شهید آتش نشان از زیر آوار خارج شد که درواقع سومین شهید اتش نشان این حادثه بود. در مجموع تعداد افرادی که زیرآوار هستند حداکثر 25 نفر است.

وی با رد ادعای پیدا کردن راه نفوذ از طبقات زیرین عنوان کرد: در این مدت افرادی به ما مراجعه کردند و مدعی شدند که به محل آشنایی دارند و از ما خواستند تا زمین را به عمق دو متر بکنیم تا در نهایت به راهی برای نفوذ برسیم. ما در 3 نقطه با حضور همین افراد زمین را تا عمق 5 تا 6 متر کندیم اما به آوار خوردیم.

ملکی ادامه داد: البته این موضوع هیچ خللی در روند آواربرداری ایجاد نکرد و در حال حاضر 4 دستگاه بیل مکانیکی در محل کار می کنند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی در پایان با اشاره به زمان اتمام عملیات آواربرداری تصریح کرد: با صراحت نمی توان در این مورد صحبت کرد چرا که کار بسیار پیچیده است خصوصاً آوار اسکلت های قدیمی که کلاف شده اند و به آسانی نمی توان آن ها را جا به جا کرد. با این وجود بخش زیادی از کار را پیش برده ایم . حداقل 5 روز برای اتمام عملیات آواربرداری نیاز است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها