يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۰۹۷۹۸
زمان انتشار: ۱۹:۵۴     ۰۲ بهمن ۱۳۹۵
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: هدف ما این است که ابتدا جپاروف را با فوتبال ایران آشنا کنیم و سپس به او بازی بدهیم.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل صنعت نفت آبادان در هفته هجدهم لیگ برتر اظهار داشت: پیش از صحبت‌هایم باید به بازماندگان آتش‌نشان‌ها و مردمی که همراه آتش‌نشان‌ها در حادثه پلاسکو جان‌شان را از دست دادند، تسلیت بگویم. بیشتر همشهری‌های پدرم آتش‌نشان هستند و با اینکه می‌دانستند ساختمان در حال فرو ریختن است، سعی کردند به کسبه و مردم کمک کنند.

مردم آبادان و انزلی با فوتبال زندگی می‌کنند
وی افزود: در صحبت‌‌هایم گفته بودم که مردم آبادان و انزلی با فوتبال زندگی می‌کنند. اینجا در شعرهای خودشان می‌گویند آبادان برزیلیته و می‌دانم حساسیت در این شهر بالاست. پس از سال 86 این برای نخستین بار است که به آبادان می‌آیم.

بازی کردن با تیم‌های کریمی سخت است
سرمربی تیم فوتبال استقلال همچنین خاطر نشان کرد: فردا با تیمی بازی داریم که فیروز کریمی را دارد و بازی کردن با تیم‌های کریمی سخت است. ما در همه استادیوم‌های ایران هوادار داریم، اما فکر کنم فردا همه ورزشگاه به رنگ زرد در بیاید. در اینجا همان‌طور که گفتم شعاری دارند که می‌گویند آبادان برزیلیته و برخی مواقع هم اعتقاد دارند که برزیل آبادانه.

بازی رفت ما برابر صنعت نفت آبادان،‌ مانند دیدار بایرن مونیخ - منچستریونایتد بود
منصوریان با اشاره به شکست بازی دور رفت تیمش مقابل نفت آبادان خاطرنشان کرد: بازی رفت یک‌طرفه بود. ما تصور می‌کردیم بازی تمام شده، اما در دو سه دقیقه نتیجه تغییر کرد. اتفاقی که در فینال جام باشگاه‌های اروپا بین منچستر یونایتد و بایرن مونیخ افتاد. به اندازه کافی در تهران تنبیه شده‌ایم و دیگر نمی‌خواهیم اشتباه کنیم.

می‌خواهیم جپاروف اول با فوتبال ایران آشنا شود و بعد بازی کند
وی در پاسخ به این پرسش که چه زمانی از خریدهای جدیدش استفاده خواهد کرد، گفت: برای بازی فردا هرایر مگویان را در اختیار نداریم و جپاروف و تیموریان هم در این دیدار حضور نخواهند داشت. هدف ما این است که ابتدا جپاروف را با فوتبال ایران آشنا کنیم و سپس به او بازی بدهیم. اگر آندرانیک تیموریان هم 48 ساعت زودتر کارش انجام می‌شد، شاید به این بازی می‌رسید، اما کار با او را در تهران آغاز خواهیم کرد.

زمین تمرینی خوبی نداریم
وی با انتقاد از وضعیت تمرینی تیمش اظهار داشت: ما در این مدت زمین خوبی نداشتیم. یعقوب کریمی به خاطر همین مسئله از ناحیه مچ پا دچار آسیب‌دیدگی شد.

هنوز برای رسیدن به بالای جدول امید داریم
سرمربی تیم فوتبال استقلال در خصوص نقل‌وانتقالات این تیم تصریح کرد: زیاد تغییرات نداشتیم. اول فصل به اندازه کافی دست به تغییرات زدیم و چند بازیکن جوان به ترکیب تیم اضافه شدند. الان هم نمی‌توان با توجه به اینکه زمانی نداریم، تغییرات بدهیم، چرا که فرصت دیگری برای تنبیه شدن نداریم. باید به نظرم شرایط جدول هم به گونه‌ای است که هنوز برای رسیدن به بالای جدول امید داریم.

برزای صبر و خودش را به کادر فنی تحمیل کرد
منصوریان در مورد اینکه آیا از عملکرد کاوه رضایی رضایت ندارد که به دنبال جذب سجاد شهباززاده است، گفت: یکی از بازیکنان تأثیرگذار ما کاوه رضایی بوده و او خیلی برای تیم زحمت می‌کشد. کاوه بازیکنی است که تیم را از پایین به بالا هدایت می‌کند. در کنار او علی قربانی و بهنام برزای هم زحمت می‌کشند. برزای آنقدر صبر کرد تا خودش را به کادر فنی تحمیل کند. این بازیکن سعی نکرد جنگ میانه میدان را به علی قربانی و محسن کریمی واگذار کند.

اگر به عقب برگردیم بازهم رضایی و قربانی را می‌خریم
«هر زمان که سجاد شهباززاده را به خدمت گرفتیم، در مورد او صحبت خواهیم کرد». وی افزود: اگر به خرداد ماه بازگردیم، باز هم یکی از خریدهای ما کاوه رضایی و علی قربانی خواهند بود. کاوه عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته و قربانی هم به عنوان بازیکنی که سال اول است پیراهن استقلال را برتن کرده، هر زمان که به زمین رفته، عملکرد خوبی داشته است. برزای هم وقتی به خوزستان می‌آید، انرژی دیگری می‌گیرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها