أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۰۹۷۹۹
زمان انتشار: ۱۹:۵۸     ۰۲ بهمن ۱۳۹۵
وزیر اطلاعات گفت: تا این لحظه به هیچگونه اطلاعاتی یا نشانه ای از خرابکارانه بودن حادثه آتش سوزی و تخریب پلاسکو نرسیده ایم.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، حجت الاسلام سید محمود علوی وزیر اطلاعات دقایقی پیش با حضور در محل حادثه آتش سوزی و ریزش ساختمان پلاسکوی تهران، از نزدیک در جریان روند اقدامات انجام شده برای آواربرداری و نجات حادثه دیدگان قرار گرفت.

در این بازدید فرماندهان عملیات اطفاء حریق، اورژانس و امداد رسانی، مدیریت بحران و آواربرداری و انتظامی گزارشی را از فعالیت ها و اقدامات انجام شده در این حادثه به وزیر اطلاعات ارائه کردند.

علوی در جریان این بازدید در جمع خبرنگاران گفت: تا این لحظه به هیچگونه اطلاعاتی یا نشانه ای از خرابکارانه بودن حادثه آتش سوزی و تخریب پلاسکو نرسیده ایم.

وی تاکید کرد: بررسی‌ها نشان می‌دهد این حادثه به هیچ وجه مشکوک و تروریسی نیست.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها