کد خبر: ۴۰۹۸۱۶
زمان انتشار: ۰۱:۴۲     ۰۳ بهمن ۱۳۹۵
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از مسئولان این باشگاه درخواست کرد سه بازیکن جدید جذب کنند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبر ورزشی، پرسپولیسی‌ها با جذب سروش رفیعی و سامان نریمان‌جهان، حضور موفقی در نقل‌ و انتقالات زمستانی داشتند اما برانكو همچنان تیمش را كامل نمی‌داند و به دنبال جذب 3 بازیكن دیگر است. او به مسئولان باشگاه پرسپولیس اعلام كرده كه تیمش هنوز به یك مدافع میانی، یك هافبك دفاعی و یك مهاجم نوك نیاز دارد.

 

پرسپولیسی‌ها همچنان در تكاپوی جذب سعد ناطق عراقی برای خط دفاعی‌شان هستند. البته سعد ناطق در پست هافبك دفاعی هم بازی می‌كند و سرخ‌ها اگر او را بخرند، با یك تیر، دو نشان زده‌اند. به جز سعد ناطق، علی عبدا...زاده از نفت نیز همچنان مدنظر پرسپولیسبرای خط دفاعی است.

 

برای پست هافبك دفاعی هم یك بازیكن برزیلی را به برانكو پیشنهاد داده‌اند و سرمربی پرسپولیس پس از تماشای فیلم بازی‌های او اعلام می‌كند او را برای تست می‌خواهد یا نه. در خط حمله هم عدم تمایل برانكو به حفظ ولادیمیر پریموف اوكراینی باعث شده او به دنبال یك مهاجم خارجی باشد. مهاجمی همانند جری بنتسون فصل قبل كه در مواقع لزوم به كار پرسپولیس بیاید.

 

در هر صورت برانكو تا این 3 بازیكن را نگیرد، تیمش را برای حضور در رقابت‌های آسیایی كامل نمی‌داند. ضمن اینكه سرخ‌ها الان فقط یك جای خالی در لیست‌شان دارند و برای خریدهای جدید باید دو نفر را از لیست خود خط بزنند. 

 



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها