يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۰۹۸۵۳
زمان انتشار: ۱۰:۳۵     ۰۳ بهمن ۱۳۹۵
آندرانیک تیموریان ستاره فوتبال ایران درگذشت آتش نشانان فداکار را به خانواده آنها و ملت ایران تسلیت گفت.
به گزارش پایگاه 598، در پیامی که آندرانیک تیموریان از طریق "ورزش سه" آن را منتشر کرده، آمده است: سانحه دلخراش آتش سوزی در ساختمان پلاسکو مردم ایران را عزادار کرده است. من هم به نوبه خودم به عنوان عضوی از خانواده بزرگ فوتبال، تیم ملی و استقلال به خانواده آتش نشانان فداکار، همکارانشان و البته مردم ایران تسلیت می گویم. امیدوارم از جان گذشتگی این عزیزان همواره پیش چشم ما و الهام بخش فعالیت‌های ما باشد.

تیموریان در ادامه این پیام تاکید می‌کند: خانواده بزرگ فوتبال همیشه در کنار بازماندگان حادثه تلخ پلاسکو حضور خواهند داشت. من مطمئن هستم جامعه فوتبال به مسوولیت های اجتماعی خود واقف است و ما با برنامه ریزی مسوولان و کمک تشکل‌های هواداری حاضر به انجام هرکمکی برای کمک به حادثه دیدگان  هستیم.

بازیکن تازه وارد استقلال  ضمن تسلیت مجدد به بازماندگان در پایان این پیام گفت: امیدوارم مسئولان و مدیران  با سرمشق قراردادن این اتفاق تلخ، پیشگیری‌های لازم را برای جلوگیری از رخدادهایی مثل این سانحه انجام بدهند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها