أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۰۹۸۸۳
زمان انتشار: ۱۳:۴۳     ۰۳ بهمن ۱۳۹۵
رئیس کانون کارفرمایی استان گیلان:
رئیس کانون کارفرمایی استان گیلان ضمن اظهار خوشنودی از تمدید طرح بخشودگی جرائم بیمه ای کارفرمایان از سوی سازمان تامین اجتماعی، گفت: این طرح در راستای حمایت از تولید داخلی و تحقق اقتصاد مقاومتی است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، محمدرسول سماکچی اظهار داشت: در موقعیت خاصی از وضعیت کسب وکار هستیم که تولید کنندگان داخلی با مشکلات فراوان محصول خود را تولید می کنند اما بعلت وضعیت نابسامان بازار مصرف، مشکل فروش دارند از اینرو ناچارند بطور نسیه ومدت دار محصولات را در بازار عرضه نمایند واز لحاظ نقدینگی در تنگنای شدید قرار دارند.
وی افزود: دولت و سازمانهای مرتبط با تولید واشتغال موظفند به هر طریقی که می توانند به تولید کنندگان وکارفرمایان کمک نمایند تا بتوانند این برهه حساس رکودی را سپری نمایند.
وی ادامه داد: از سازمان تامین اجتماعی تشکر و قدردانی می نماییم که با اجرای این گونه طرحها، به تولید داخلی واشتغال مساعدت می نمایند.
سماکچی درادامه از سازمان تامین اجتماعی خواست اینگونه طرحها را مدت دار نکنند و دائمی باشد تا کارفرمایان خوش حسابی که در برهه ای به مشکل برخورد می کنند، بتوانند از بخشودگی جرایم استفاده نمایند.
وی تصریح کرد: اجرای چنین طرحی، به نفع سازمان تامین اجتماعی نیز خواهد بود و می تواند به وضعیت طلبهای خود سامان بدهد.
رئیس کانون کارفرمائی گیلان افزود: لازم است دولت نیز همت کند بدهی نجومی خود به تامین اجتماعی را پرداخت نماید.
وی با اشاره به اینکه کارفرمایان خوش حساب در برهه ای از زمان با توجه به مشکلات حادث شده از نقدینگی لازم برخوردار نیستند که اقساط خود را پرداخت نمایند، گفت: از اینرو باید بانکها به ویژه بانک رفاه کارگران، وجوهی را بعنوان وام برای کارفرمایان در نظر بگیرند تا این طرح با موفقیت انجام شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها