يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۰۹۹۵۶
زمان انتشار: ۰۱:۳۵     ۰۴ بهمن ۱۳۹۵
استقلال بعد از سپری شدن 454 روز توانست در لیگ برتر ودر خارج از تهران 3-0 برنده شود. استقلال با برد شایسته خود برابر نفت در آبادان ،به اوضاع واحوال خود در جدول رده بندی سروسامان شایسته ای داد وبا 28 امتیاز در رده چهارم جدول قرار گرفت در حالی که فاصله تیم های بالای جدول از استقلال زیاد است وبعید است این تیم بتواند به این زودی وارد جرگه مدعیان شود.
به گزارش پایگاه 598، استقلال در روز 4 آبان سال 94 و در اصفهان برابر تیم فوتبال سپاهان اصفهان با نتیجه 3-0 برنده شود .

نقطه مشترک این 2 برد گلزنی بهنام برزای در 2 بازی مورد اشاره است .برزای 454 روز قبل گل سوم استقلال را زد در حالی که در بازی برابر تیم فوتبال نفت آبادان او گل دوم تیم خودش را وارد دروازه حریف کرد.

استقلال با برد شایسته خود برابر نفت در آبادان ،به اوضاع واحوال خود در جدول رده بندی سروسامان شایسته ای داد وبا 28 امتیاز در رده چهارم جدول قرار گرفت در حالی که فاصله تیم های بالای جدول از استقلال زیاد است وبعید است این تیم بتواند به این زودی وارد جرگه مدعیان شود.

به هر حال استقلال هفته قبل در تهران برابر استقلال خوزستان 2-1 باخت وحالا برابر نفت آبادان 3-0 برنده شد تا انتقام باخت برابر این حریف جنوبی در بازی رفت را هم گرفته باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها