أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۰۹۹۹۷
زمان انتشار: ۱۰:۳۴     ۰۴ بهمن ۱۳۹۵
مهاجم ایرانی هیرنفین گفت: «سرمربی تیم همیشه به ما می‌گوید که ما باید از روی ضربات بلند گل به ثمر برسانیم.»
به گزارش پایگاه 598، رضا قوچان نژاد دو بار تا مرز هت تریک در لیگ هلند پیش رفت. او یک بار در بازی ایگلز و بار دیگر در بازی دان هاگ دو بار گلزنی کرد و در هر دو مسابقه تلاش کرد تا هت تریک کند.

 

رضا گفته بود دوست دارد امسال در یکی از بازی ها هت تریک کند و این اتفاق شب گذشته در یکی از مهمترین بازی های فصل افتاد؛ مقابل آیندهوون.

 

او با این هت تریک توانست به یکی از آرزوهایش در لیگ هلند برسد و بی شک حالا یکی از بزرگترین آرزوهایش کسب عنوان آقای گلی لیگ هلند است.

 

قوچان نژاد در این خصوص اظهار داشت: «گل هایی که زدم به من احساس خوبی را می دهد و الان هم من حس متفاوتی دارم.»

 

وی همچنین افزود: « گل اول با کمک سام لارسون از لحاظ فنی بسیار خوب بود و گلی تماشایی بود و این گل به زیبایی تمام طراحی شد. گل دومم هم بی رحمانه و بی درنگ بود. گل سومم استاندارد و تمرین شده بود.»

 

قوچان نژاد در پایان گفت: «سرمربی تیم همیشه به ما می‌گوید که ما باید از روی ضربات بلند گل به ثمر برسانیم و من امروز آنجا بودم و این کار را کردم.»


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها