أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۱۰۰۰۱
زمان انتشار: ۱۰:۳۸     ۰۴ بهمن ۱۳۹۵
هافبک پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: «استقلال در این فصل حرکت سینوسی داشته است و امیدوارم در بازی‌های آینده این روند قطع شود.»
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، مجید نامجومطلق درباره برتری 3 بر صفر استقلال مقابل صنعت نفت آبادان در هفته هجدهم لیگ برتر اظهار داشت: «بازی در آبادان همیشه سنگین است و استقلال نتیجه خیلی خوبی به دست آورد. این تیم هفته گذشته مقابل استقلال خوزستان مشکلاتی چون عدم هماهنگی در خط دفاع و هافبک را داشت، اما در دیدار با نفت نقاط ضعفش را پوشش داده بود. درگیری در میانه میدان به سود استقلال تمام شد و همین مسئله باعث شد تا این تیم بهتر از بازی قبل باشد.»

 

«تغییرات در استقلال جواب داد»، وی با بیان این جمله افزود: «بازیکنانی مانند مجتبی حقدوست، بهنام برزای و دیگر بازیکنان وظایف‌شان را به خوبی انجام دادند. هواداران استقلال باید از این نتیجه راضی باشند، چون تیم‌شان کمترین موقعیت را به نفت داد و از موقعیت‌های خود استفاده کرد.»

 

پیشکسوت استقلال در خصوص اینکه چرا این تیم یک هفته خوب بازی می‌کند و هفته بعد نمایش بدی دارد، گفت: «این مشکل از ابتدای فصل در استقلال بود و حرکات سینوسی را شاهد بودیم. آنها گاهی فوتبال خیلی خوبی را به نمایش گذاشته و برخی مواقع نمایش بدی داشته‌اند. تیمی که می‌خواهد قهرمان شود، باید کمترین نوسان را داشته باشد. متأسفانه استقلال در فصل جاری بالا و پایین زیادی داشته و امیدوارم دیگر شاهد حرکت سینوسی نباشیم.»

 

نامجومطلق تصریح کرد: «باید دید در بازی‌های بعدی استقلال چه اتفاقی می‌افتد و آیا روند سینوسی این تیم تدام خواهد داشت یا قطع می‌شود. استقلال از بازی هفته گذشته درس گرفته بود و کمترین اشتباه را در خط دفاع داشتند. استقلال به خوبی از ضعف‌های حریف استفاده کرده و توپ را به گردش در می‌آوردند. صنعت نفت هم چهره یک تیم خوب را نداشت.»

 

وی در خصوص بازگشت مهدی رحمتی به درون دروازه استقلال تصریح کرد: «رحمتی جزو دروازه‌بان‌های برتر فوتبال ماست و در سه بازی قبلی جای خود را به جوانی داد که او هم کیفیت خوبی داشت. علیرضا منصوریان با توجه به شکست هفته گذشته ترجیح داد که به رحمتی اعتماد کند. شاید او خواسته که رحمتی را از لحاظ روحی - روانی آماده بازی حساس مقابل السد قطر و پرسپولیس کند. خیلی خوشحالم که استقلال دو دروازه‌بان خوب و آماده دارد.»


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها