يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۱۰۰۰۳
زمان انتشار: ۱۰:۴۳     ۰۴ بهمن ۱۳۹۵
شایعه حضور مهاجم سابق استقلال در جمع سرخ پوشان پایتخت در حالی منتشر می شود که از تصمیم برای خرید این مهاجم در پرسپولیس هیچ گونه استقبالی نشده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبر ورزشی، سجاد شهباززاده پس از حضور یک نیم فصل ناموفق در لیگ ترکیه آماده بازگشت به لیگ ایران است. عجیب ترین شایعه نقل و انتقالات نیم فصل نیز، خبر مذاکره پرسپولیس با بازیکن اسبق استقلال است. خبری که بیش از همه با واکنش مهدی طارمی همراه بوده است.

طارمی این روزها دوباره به فرم خوب خود بازگشته و این مسئله در دو بازی گذشته پرسپولیس مشهود است. به عقیده هم تیمی های مهدی در پرسپولیس شایعه حضور شهباززاده در پرسپولیس بیش از هر مسئله دیگری تاثیری منفی روی عملکرد طارمی خواهد گذاشت.

آنها در چند روز اخیر نیز پس از شنیدن این خبر به شدت از طارمی حمایت کردند و گفتند با حضور او پرسپولیس نیازی به خرید شهباززاده ندارد.

آن طور که شنیدیم حلقه اصلی بازیکنان پرسپولیس (طارمی – محسن مسلمان – کمال کامیابی نیا – رامین رضاییان – فرشاد احمدزاده و به تازگی سروش رفیعی) به این خبر واکنش منفی نشان دادند و همگی با حمایت از طارمی مخالف حضور بازیکن اسبق استقلال در تیم هستند.

از طرف دیگر برانکو ایوانکوویچ نیز مدعی شده در جریان مذاکره با شهباززاده نبوده و یکی از فعالان نقل و انتقالات پرسپولیس خواستار جذب سجاد بوده است. برانکو نیز به این خبر اعتراض کرده و گفته فقط یک مدافع می خواهد و علاقه ای به جذب شهباززاده ندارد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها