أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۱۰۰۳۷
زمان انتشار: ۱۳:۳۸     ۰۴ بهمن ۱۳۹۵
هافبک تازه وارد آبی ها دو سال و دو ماه بعد از درگیری با لیدرهای این باشگاه دوباره به کمپ حجازی باز خواهد گشت.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از "ورزش سه"، تیموریان روز دوشنبه با حضور در کمپ حجازی اولین جلسه تمرینی خود را با آبی های تهرانی برگزار خواهد کرد.

 
تیموریان که 4 آذر ماه سال 1393 بعد از درگیری با تعدادی از لیدرهای باشگاه استقلال در کمپ حجازی از جمع آبی ها جدا شد و پس از این جدایی روزهای پرنوسانی را پشت سر گذاشت، حالا دوباره بعد از 790 روز 4 بهمن ماه سال 1395به محل درگیری که باعث جدایی اش از استقلال شد، باز خواهد گشت.


هافبک جدید آبی ها که پس از این جدایی در تقابل با استقلال با برخورد تند هواداران و لیدرهای استقلال رو به رو شده بود، در حالی به کمپ حجازی باز خواهد گشت که هنوز رابطه او با اعضای کانون هواداران باشگاه استقلال ترمیم نشده و البته در اولین بازگشت او به محل تمرین آبی ها که احتمالا حاشیه های زیادی دارد، منصوریان حامی اصلی او حضور نخواهد داشت. در جلسه تمرینی روز دوشنبه استقلال با تصمیم منصوریان افرادی که در سفر به آبادان در کاروان استقلال حضور داشتند در تمرین غایب خواهند بود تا پاگشای تیموریان در تمرین استقلال احتمالا در حالی برگزار شود که منصوریان و فریبا، دو حامی اصلی او حضور ندارند.


هرچند به نظر می رسد سرمربی استقلال پس از عقد قرارداد با کاپیتان تیم ملی حمایت خود را از این بازیکن به گوش لیدرهای باشگاه رسانده اما این جلسه تمرینی اگر با گذشت دو طرف درگیری همراه نباشد، مطمئنا آبستن اتفاقات زیادی خواهد بود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها