يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۱۰۰۴۶
زمان انتشار: ۱۴:۴۶     ۰۴ بهمن ۱۳۹۵
استقلال خوزستان در هشتمین دیدار خود برابر سپاهان قرار خواهد گرفت و امیدوار است اولین پیروزی خود مقابل زردپوشان را به دست آورد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از "ورزش سه"، استقلال خوزستان علیرغم قهرمانی در فصل گذشته لیگ برتر در اتفاقی عجیب هنوز موفق به کسب پیروزی برابر سپاهان نشده است. در هفت تقابل قبلی دو تیم 6 پیروزی به سود سپاهان و یک تساوی ثبت شده است و این در حالی است که قهرمان فصل گذشته در این مدت توانسته بارها به چالشی بزرگ برای سرخابی ها تبدیل شود. 


آنها امروز در جدال خود با سپاهان که هدایت آن برعهده عبدالله ویسی به عنوان سرمربی سابقشان است، امیدوارند این طلسم را بشکنند و باید دید موفق به این مساله خواهند شد یا خیر.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها