يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۱۰۰۸۰
زمان انتشار: ۲۱:۲۹     ۰۴ بهمن ۱۳۹۵
علیرضا علیفر در پاسخ به اظهارات فراز کمالوند گسترش فولاد اعلام کرد که مستقیما به وی پاسخی نخواهد داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ورزش3، گزارشگر امروز دیدار پرسپولیس ـ گسترش فولاد که از سوی سرمربی گسترش به جانب‌داری و برخی صفات دیگر متهم شده در پاسخ به فراز کمالوند گفت: ایشان علاوه بر نسبت دادن الفاظ زشتی به بنده عنوان کردند من باید به روانشناس مراجعه کنم که متاسفانه حاوی نکات زیادی است. اما من جواب این حرف‌ها را نمی‌دهم چراکه پاسخ اینجور آدم‌ها سکوت است.

سرهنگ علیفر در ادامه گفت: من همیشه بی طرف هستم و عملا طرفدار چیزی هستم که با چشم می‌بینم. ایشان تیمش باخته و خواسته چیزی بگوید به همین دلیل به بزرگتر خود بی‌ادبی کرده تا ذهن‌ها را از اصل موضوع دور کند.

او درباره انتقاد فنی‌اش از گسترش فولاد هم گفت: من با هیچ احدی در دنیا رودربایستی ندارم، هرآنچه می‌بینم گزارش می‌کنم. چه در بازی‌های استقلال، پرسپولیس و تیم‌های شهرستانی چه در بازی‌های خارجی متاسفم که کسی که به این راحتی به بزرگتر خود بی‌احترامی می‌کند سرمربی یک تیم لیگ‌برتری می‌شود. البته سوابق ایشان طوری است که من نمی‌توانم از وی انتظار ادب و نزاکت داشته باشم.

علیفر در پایان می‌گوید: امیدوارم این حرف‌ها در فوتبال ایران جایی نداشته باشد و رعایت حرمت‌ها و احترام قبل از هر چیز دیگری در دستور کار اهالی فوتبال قرار بگیرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها