أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۱۰۱۳۲
زمان انتشار: ۱۰:۲۲     ۰۵ بهمن ۱۳۹۵
با پایان نقل و انتقالات زمستانی او دیگر نمی تواند قراردادی امضا کند و به نظر هم هیچ تیمی جذب دروازه بان را به روزهای پایانی موکول نمی کند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از هوادار، بعد از چند عکس یادگاری در تعطیلات سال نو میلادی، دیگر خبری از علیرضا حقیقی در دست نیست. دروزاه بان سابق تیم ملی ایران که پس از قطع همکاری با ماریتیمو بدون تیم مانده است همچنان در اروپا مانده و دنبال باشگاهی جدید می گردد.

 

او که یکی دو سال دروازه بان اول تیم ملی ایران بود و در جام جهانی و جام ملت های آسیا نیز به میدان رفت، حالا نه تنها بدون باشگاه است بلکه تیم ملی را نیز از دست داده و دیگر مورد اعتماد کارلوس کی روش قرار نمی گیرد.

 

حقیقی که گویا در لندن مانده و تمرینات اختصاصی خود را آنجا انجام می دهد، فقط چند روز دیگر فرصت دارد تا تیم جدیدی را برای ادامه فوتبال خود انتخاب کند. با پایان نقل و انتقالات زمستانی او دیگر نمی تواند قراردادی امضا کند و به نظر هم هیچ تیمی جذب دروازه بان را به روزهای پایانی موکول نمی کند.

 

با این اوصاف حقیقی شاید باز هم بدون تیم بماند و این یعنی دعوت نشدن دوباره به تیم ملی ایران که یکی از نکات ویژه رزومه سال های اخیر حقیقی است.

 

البته در نقل و انتقالات نیم فصل لیگ ایران، سایپا برای جذب حقیقی ابراز علاقه کرد اما پاسخی از او دریافت نکرد. به نظر می رسد حقیقی همچنان اصرار دارد در اروپا بماند. باید دید این اصرار آیا به حضور در باشگاهی از قاره سبز منتهی می شود یا نه؟


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها