کد خبر: ۴۱۰۱۳۳
زمان انتشار: ۱۰:۲۳     ۰۵ بهمن ۱۳۹۵
در جلسه فنی پیش از دیدار مقابل نفت در آبادان زمانی که ترکیب نهایی استقلال برای این دیدار مشخص شد، تغییرات دوباره در ترکیب استقلال با انتقاد جدی چند بازیکن مطرح این تیم همراه شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبر ورزشی، علیرضا منصوریان برای دیدار مقابل نفت آبادان سیدمهدی رحمتی، مجید حسینی، رابسون جانواریو، وریا غفوری، میلاد زکی‌پور، امید نورافکن، امید ابراهیمی، مجتبی حقدوست، بهنام برزای، کاوه رضایی و علی قربانی را در ترکیب تیمش قرار داده تصمیمی که از نظر تعدادی از بازیکنان با تجربه استقلال عجیب به نظر می رسد.

 

آن طور که شنیدیم پس از اعلام ترکیب نهایی استقلال یکی از بازیکنان محبوب تیم که در چند دیدار اخیر تیمش در کنار بازیکنان جوان در ترکیب اصلی قرار می گرفت، خطاب به یکی از بازیکنان مطرح دیگر که روز یکشنبه در ترکیب اصلی قرار گرفته بود، گفته است: «باز هم تغییر ترکیب؟ مگر می شود ترکیب یک تیم در طول فصل اینقدر تغییر کند؟ منصوریان بعد از ۱۸ هفته هنوز نمی تواند به یک ترکیب ثابت برای تیمش برسد.»

 

این برای اولین بار نیست که انتخاب ترکیب نهایی استقلال با واکنش انتقاد آمیز بازیکنان استقلال مواجه می شود. منصوریان با وجود گذشت ۱۸ هفته از لیگ هنوز نتوانسته به ترکیب مورد نظرش در استقلال برسد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها