کد خبر: ۴۱۰۱۴۰
زمان انتشار: ۱۰:۳۱     ۰۵ بهمن ۱۳۹۵
اخبار رسیده از منابع آگاه نشان می دهد که دولت، پالایشگاه بزرگ کرمانشاه را چیزی حدود متری ۵۰ هزار تومان به یک سرمایه گذار حوزه لبنیات واگذار کرده است.

-فروش بیش از ۶۰ درصد مجموع پالایشگاه کرمانشاه به قیمت ۲۰۰ میلیارد تومان در حالی است که اسناد رسیده  نشان می دهد تنها انشعاب برق این مجموعه عظیم ۳۵ میلیارد تومان ارزش دارد.

-واگذاری مشکوک این پالایشگاه که یک نماد ضد استعماری مبارزه با انگلیس در غرب ایران است به قیمت ۲۰۰ میلیارد در حالی است که در این مجموعه مقادیر قابل توجهی اورانیوم صنعتی نیز وجود دارد.

-۲۵۰ کیلوگرم طلای سفید، ۴۴ مخزن نفتی ۱۵۰ میلیون لیتری به ارزش ۲۰۰ میلیارد تومان، کومپرسور توربینی تازه خریداری شده به ارزش ۷۰ میلیارد تومان، تجهیزات صنعتی قرارگرفته در مدار به ارزش ۲۰۰ میلیارد تومان، ماشین آلات ۵۰ میلیاردی و... تنها بخشی از ارزش پالایشگاه کرمانشاه به مساحت ۹۰ هکتار در مرکز شهر است.

-گفته می شود شرایط واگذاری این پالایشگاه به شکل مزایده محدود در اختیار چند نفر قرار داده شده و اعلام عمومی نشده است. پیش از این مزایده، پالایشگاه کرمانشاه به شکل بلوکی (یکجا) به قیمت واقعی در بورس و فرابورس عرضه شده که توانایی خرید آن عملا غیر ممکن و در ظاهر مراحل قانونی آن طی شده باشد.

-سرمایه گذار خریدار فردی به نام "آ" و همشهری استاندار فعلی غیر بومی کرمانشاه است.

به کانال 598 بپیوندید
@www_598_ir
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها