يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۱۰۱۴۱
زمان انتشار: ۱۰:۳۲     ۰۵ بهمن ۱۳۹۵
احضار مدیر عامل نجومی بگیر فروشگاه رفاه توسط سازمان بازرسی/گلزاده کرمانی به انگلیس رفت

-چندی پیش بود که انتشار فیش نجومی جدید که متعلق به مدیر عامل فروشگاه زنجیره ای رفاه بود بار دیگر این سوال را در افکار عمومی پدید آورد که چرا هیچ برخوردی با نجومی بگیران صورت نمی گیرد.

-دریافت بیش از 24 میلیون تومان حقوق توسط مدیر عامل فروشگاه رفاه آن هم در شرایطی که این فروشگاه در دوران تصدی گلزاده کرمانی با زیان دهی روبرو بوده، دستگاه های نظارتی را بر آن داشته تا برای پاسخ به افکار عمومی اقدام فوری در این رابطه انجام دهند.

-در این خصوص شنیده شده که سازمان بازرسی بعد از رسانه ای شدن فیش نجومی مدیر عامل فروشگاه زنجیره ای رفاه، گلزاده کرمانی را احضار کرده است.

-از سوی دیگر گلزاده کرمانی هم بعد از انتشار فیش حقوقی اش در رسانه ها در سفری ناگهانی ایران را به مقصد انگلیس ترک کرد.

-خانواده گلزاده کرمانی در انگلیس اقامت دارند و نامبرده هم پیش از این به طور مداوم به انگلیس تردد داشت.

به کانال 598 بپیوندید
@www_598_ir
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۳
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۹ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۵
۱
۰
کاش دستگاهی وجود داشت که میتوانستیم مدیران سالم را از مدیران دزد تشخیص بدهیم . در حال حاضر که با دستگاه و بدون دستگاه انچه مسلم است در رده مدیران دزد در رده اول جهان قرار داریم و خوب است که لااقل در یک مورد اول باشیم .
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۴ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۵
۴
۲
اینها همش نجومی بگیران دو پاسپورته هستند و بیگانه ولی متاسفانه بر ما ایرانیان مسلط هستند
پاسخ
ناشناس
United Kingdom
۰۳:۰۸ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۵
۱
۱
قبل از اینکه احضار کنید تا رسانه ای شود خوب ممنوع الخروج کنید کار سختی نیست حتما نمی خواهید! وگرنه هر بچه ای می داند که اگر نجومی بگیران رااحضار کنید در می روند
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها