يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۱۰۲۳۵
زمان انتشار: ۱۵:۴۱     ۰۵ بهمن ۱۳۹۵
تيم منتخب هفته هجدهم ليگ برتر فوتبال از سوي مربيان تيم‌ها انتخاب شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنيم، در پايان هر هفته از رقابت‌هاي ليگ برتر فوتبال با نظرخواهي از سرمربيان و آناليزورهاي تيم‌ها، 11 بازيكن برتر را انتخاب و معرفي مي‌كند. روش كار به اين صورت است كه سرمربيان يا آناليزور‌هاي 16 تيم ليگ برتري، نفرات برتر تيم‌شان را معرفي مي‌كنند و به آنها از يك تا 10 نمره مي‌دهند.

نمره 10 بهترين نمره است و هر چه نمره بيشتر باشد، يعني عملكرد بازيكن بهتر بوده است. با توجه به اينكه 11 نفر بايد در تيم منتخب قرار بگيرند، نفراتي به اين تيم راه پيدا مي‌كنند كه نمرات بيشتري كسب كرده باشند. خبرگزاري تسنيم دخالتي در انتخاب برترين‌هاي ليگ شانزدهم ندارد و صرفاً از سرمربيان يا آناليزورها نظرخواهي و بدون اينكه نامي از آنها ببرد، نظرات‌شان را منعكس مي‌كند.

تيم منتخب هفته هجدهم شانزدهمين دوره ليگ برتر به شرح زير است:

دروازه‌بان: رشيد مظاهري (8) از ذوب‌آهن اصفهان

مدافعان: محمد نژادمهدي (8) از ذوب‌آهن، سيدجلال حسيني (8.5) و عزت‌الله پورقاز (8.5) از سايپا

هافبك‌ها: محمد ابراهيمي (8.5) از تراكتورسازي، محمدرضا خلعتبري (8) از سايپا، بهنام برزاي (9) و اميد ابراهيمي (9) از استقلال

مهاجمان: مهدي طارمي (9) از پرسپوليس، مسعود حسن‌زاده (8) از سپاهان و حسن بيت‌سعيد (8) از استقلال خوزستان

به گزارش تسنيم پس از اينكه هفته گذشته بازيكنان استقلال تهران در اين تيم جايي نداشتند، پيروزي 3 بر صفر برابر نفت آبادان باعث شد دو بازيكن اين تيم به تيم منتخب راه پيدا كنند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها