يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۱۰۳۲۷
زمان انتشار: ۱۳:۵۱     ۰۶ بهمن ۱۳۹۵
مدافع چپ استقلال تهران پس از فسخ قرارداد با آبی‌ها قرارداد رسمی با باشگاه صبا امضاء کرد و به جمع شاگردان صمد مرفاوی اضافه شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از "ورزش سه"، میثم مجیدی که در نیم‌فصل اول تنها در دیدار با استقلال خوزستان به‌عنوان تعویضی برای تیم علیرضا منصوریان به میدان رفت و البته مدتی به دلیل مصدومیت دور از ترکیب استقلال تهران بود، روز گذشته قرارداد خود را با این باشگاه فسخ کرد.


این مدافع چپ پس از بررسی پیشنهادات‌اش با باشگاه صبای قم به توافق نهایی رسید و قرارداد داخلی خود را امضاء کرد و همچنین در تمرین این تیم حضور یافت.


قرارداد مجیدی طی امروز و فردا در هیأت فوتبال استان قم به ثبت می‌رسد تا این بازیکن بتواند در بازی هفته نوزدهم برابر پرسپولیس به میدان برود.


در نقل و انتقالات نیم‌فصل محسن فروزان، حنیف عمران‌زاده، امید نظامی‌پور و علیرضا رمضانی به صبای قم اضافه شدند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها