کد خبر: ۴۱۰۳۶۳
زمان انتشار: ۱۵:۲۴     ۰۶ بهمن ۱۳۹۵
عادل فردوسی پور برنامه نود را در حالی اجرا و پخش کرد که تحت تاثیر حادثه پلاسکو و شهادت آتش نشانان بود.
به گزارش پایگاه 598، حتی مسابقه پیامکی این هفته نود به ماجرای آتش‌نشان‌های فداکار و ساختمان پلاسکو ارتباط داشت که مخاطبان برنامه نود می‌توانستند به احترام فداکاری آتش‌نشانان و همدردی با آسیب‌دیدگان ساختمان پلاسکو عدد 125 را به سامانه پیامکی این برنامه ارسال کنند.

به گزارش افکارنیوز، اما فردوسی پور درباره ماجرای حادثه پلاسکو هم دقایقی صحبت کرد که در این میان کنایه‌ای هم نثار مسئولان کرد و گفت: هر جاى دنیا این اتفاق پلاسکو رخ داده بود خیلی ها استعفا می دادند یا اخراج می شدند.

سخنان فردوسی درباره حادثه پلاسکو در حالی زده شد که وی در مقام قضاوت نیست و تخصصی در رابطه با مسائل این حادثه ندارد.

اما نکته قابل توجه این است که رسانه های اصلاح طلب هیچ واکنشی به صحبت های فردوسی پور نشان نداده اند در صورتی که وقتی مهران مدیری به صورت کلی در برنامه دورهمی خطاب به برخی مدیران سازشکار گفت : اگر دل و جرأت بعضی از کارها را ندارین؛ چرا پستهایی را می‌گیرید که انجام وظایفش دل و جرأت می‌خواهد! تو که نمی‌توانی بتمرگ خانه‌ات!

این سخنان مدیری واکنش های زیادی میان اصلاح طلبان داشت در حالی که سخن مدیری به صورت کلی بیان شده بود اما خط تخریب مدیری توسط اصلاح طلبان زده شد زیرا انها معتقد بودند منظور وی به تیم وزارت خارجه بوده است.

چرا اصلاح طلبان حالا مقابل فردوسی پور کوتاه امده اند و او را نقد نمی کنند؟ مگر میان دو مجری تلویزیون تفاوتی وجود دارد؟

هرگاه منافع اصلاح طلبان به خطر می افتد قیل و قال به راه می اندازند  و اینبار نیز این جریان نشان داد سیاستی یک بام و دو هوا دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها