يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۱۰۶۸۶
زمان انتشار: ۱۸:۲۳     ۰۹ بهمن ۱۳۹۵
رئیس‌جمهور فرانسه که قرار است امروز تلفنی با همتای آمریکایی‌اش صحبت کند، ساعتی قبل از این مکالمه گفت که اروپا باید پاسخ اقدامات دولت یک هفته‌ای ترامپ را با قاطعیت بدهد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، «فرانسوا اولاند» رئیس‌جمهور فرانسه که بنا دارد امروز اولین مکالمه تلفنی خود را با «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور جدید آمریکا برقرار کند، ساعتی پیش از این مکالمه، مواضع خود در خصوص ترامپ و کارهایش را به صراحت اعلام کرد.

اولاند از صحبت‌های ترامپ به عنوان یک فرد غیراروپایی در خصوص مسائل داخلی اتحادیه اروپا عصبانی است.

ترامپ که جمعه میزبان «ترزا مِی» نخست‌وزیر انگلیس بود، از تصمیم انگلیسی‌ها برای خروج از اتحادیه اروپا دفاع کرده و آن را ستوده بود.

فرانسوا اولاند که برای شرکت در نشست کشورهای حاشیه مدیترانه به پرتغال رفته، در واکنش به این اظهارنظر نه‌چندان مربوط گفته: «وقتی رئیس‌جمهور ایالات متحده در خصوص اروپا بیانیه می‌دهد و از الگو شدن مدل برگزیت برای دیگر کشورها سخن می‌گوید، فکر می کنم که باید جوابش را بدهیم.»

رئیس‌جمهور فرانسه در ادامه ابراز امیدواری کرد که اتحادیه اروپا «از موضعی محکم در این خصوص با آمریکا تعامل کند.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
تامل
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۹ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۵
۰
۰
در اتحادیه اروپا صرفا 3 کشور انگلیس ،فرانسه والمان از بعد سیاسی،اقتصادی ونظامی نسبت به بقیه برتری داشته و تصمیم سازهای اصلی اند.
کار بجایی رسیده که اولاند بیچاره از اتحادیه ورشکسته اروپا تقاضای موضع گیری قاطعانه در برابر امریکا و ترامپ بی عقل را میکند! در حالی که انگلیس ازاین اتحادیه خارج و آلمان هم با تغییر جدی صدراعظم و حزبش برای دوره جدید ریاست بر آلمان مواجه و حزب اولاند و خود اولاند هم شکست سنگین انتخاباتی را تجربه و منتظر خداحافظی از قدرتند!
این اوضاع سیاسی متزلزل اروپایی است که روحانی و دولتش به ان دلبسته و انهم وضع آمریکای بعد اوباما که حسن روحانی به زعم باطل خود " کدخدا" می نامید!
و خدا به داد روحانی و دولتش برسد که 3 ماه دیگه سونامی انتخابات به بایگانی می سپاردش چرا که پدر خوانده اش نیست! و گرانی و بیکاری و بی اعتمادی مردم به دولت و برجامش امروز " آفتابش" سوزان تر از " درخش آفتاب برجام" است!
آفتاب برجام بیشتر به "آفتابه" شبیه شده که آمریکا و غرب با گند زدن به اقتدار هسته ای ایران،امروز فضولاتشان باید تطهیر شود!
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها