أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۱۰۶۹۶
زمان انتشار: ۱۹:۵۵     ۰۹ بهمن ۱۳۹۵
سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: پرسپولیس کجا از داوری‌ها متضرر شده، اتفاقا اشتباهات داوری به نفع آنها هم بوده است.
 به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، صمد مرفاوی پس از پایان کنفرانس خبری در مقابل دوربین‌های تلویزیونی اظهار داشت: ما موقعیت هم به وجود آوردیم ولی اتفاقات بد فوتبال به ما لطمه زد. توپی که در جریان بازی به کرنر رفته بود و اصلا کرنر نبود، در برگشت تبدیل به گل شد و نمی‌دانم پنالتی حریف درست بود یا نه. ولی سوال من این است که خط‌نگهدار چطور تشخیص داد که آن صحنه پنالتی بوده است؟

وی افزود: کمک‌داور توپی که عمران‌زاده وارد دروازه حریف کرد را ندید بعد پنالتی را تشخیص داده است! اتفاقا من عکس ضربه عمران‌زاده را دیدم و توپ از خط عبور کرده. دیگر چگونه باید بگوییم توپ گل شده!

مرفاوی افزود: اگر آن توپ گل می‌شد شرایط عوض می‌شد و حتی اگر داور پنالتی گل دوم را هم نمی‌گرفت، وضعیت ما کلا تغییر می‌کرد.

سرمربی صبا در پاسخ به این سوال که شرایط تیم‌تان چگونه است، گفت: اگر شرایط خوب بود که اینجای جدول نبودیم.

وی درخصوص مشکلات مالی صبا نیز گفت: به هر حال بازیکنان پول می‌خواهند و مجانی که نمی‌توانند بازی کنند. صبا می‌ماند به شریطی که داوری‌ها اینگونه نباشد.

مرفاوی درباره اعتراض تیم‌ها به داوری‌ها و اینکه پرسپولیسی‌ها هم اعتقاد دارند داوری طی هفته‌های اخیر به ضرر آنها بوده، گفت: کجا پرسپولیس از داوری متضرر شده؟ اتفاقا اشتباهات داوری به نفع پرسپولیس هم بوده است. خود سازمان لیگ و فدراسیون اعلام کردند که ما بیشترین ضرر را کرده‌ایم؛ نه اینکه بگویم اشتباهات داوری عمداً به نفع پرسپولیس بود اما آنها ضرر داوری ندیدند.

وی در خصوص عنایتی و نیمکت‌نشینی او گفت: چه در داخل و چه بیروین زمین، عنایتی تجربه‌اش به ما کمک خواهد کرد.

مرفاوی در مورد وضعیت نامناسب میکسدزون ورزشگاه یادگار امام قم گفت: من که مسئول میکسدزون نیستم. خیلی بتوانم تیمم را رهبری کنم و آنها را در لیگ نگه دارم.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها