يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۱۰۷۲۰
زمان انتشار: ۲۰:۴۱     ۰۹ بهمن ۱۳۹۵
پرسپولیس با پیروزی در خانه قمی ها ، فاصله‌اش با تراکتورسازی که جدی‌ترین تعقیب کننده‌اش است یک هفته پیش از مصاف رودررو با این تیم به 9 امتیاز رسید. جدول کامل رقابت‌های لیگ برتر را اینجا می‌توانید مشاهده کنید.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تابناک ورزشی، صبای قم و پرسپولیس آخرین دیدار هفته نوزدهم لیگ برتر از ساعت 16:50 را در ورزشگاه یادگار امام (ره) قم برگزار کردند که این دیدار با برتری 2 بر صفر پرسپولیسی‌ها همراه بود. پرسپولیس با پیروزی در این دیدار جایگاه خود را در صدر جدول مستحکم‌تر کرد و فاصله‌اش با تراکتورسازی که جدی‌ترین تعقیب کننده‌اش است یک هفته پیش از مصاف رودررو با این تیم به 9 امتیاز رسید. 

اولین گل این دیدار را حنیف عمران‌زاده بازیکن پیشین استقلال و فعلی صبا در دقیقه 73 به اشتباه وارد دروازه فروزان کرد و گل دوم هم توسط رضاییان در دقیقه 83 از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید.

پرسپولیس،فاصله اش با تراکتور را شش امتیازی کرد

ترکیب صبای قم: محسن فروزان، حنیف عمران‌زاده، میرهانی هاشمی، میثم مجیدی (مهرداد بایرامی - 84)، امید نظامی‌پور، سیدمهدی حسینی، قاسم دهنوی، حمیدرضا دیوسالار، مهران امیری، امید جهانبخش و کیوان امرایی.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، پل یانسکی، محمد انصاری، حسین ماهینی، صادق محرمی، کمال کامیابی‌نیا، محسن مسلمان (حمیدرضا طاهرخانی - 2+90)، سروش رفیعی، وحید امیری (ولادیمیر پریمیوف - 87)، علی علیپور و رامین رضاییان (سامان نریمان‌جهان 1+90).


دقیقه 3: کرنر ارسال شده روی دروازه صبای قم برگشت داده شد که توپ برگشتی را سروش رفیعی روپا به سمت دروازه شوت کرد و ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 4: ضربه ایستگاهی از سمت راست برای صبایی‌ها فراهم شد که ارسال قاسم دهنوی با ضربه سر خوب بازیکنان صبا همراه بود و بیرانوند توانست با واکنشی مناسب توپ را دفع کند.

دقیقه 6: حسین ماهینی از سمت چپ ارسالی روی دروازه صبا داشت که مدافعان این تیم بازهم توپ را برگشت دادند. کمال کامیابی‌نیا که پشت محوطه جریمه توپ را در اختیار گرفت و موقعیت شوتزنی داشت، نتوانست ضربه مناسبی به توپ بزند و این موقعیت با فاصله از کنار دروازه محسن فروزان به بیرون رفت.

دقیقه 16: علی علیپور در حالی که در محوطه جریمه صبا متوقف شد و اعتقاد به خطای پنالتی داشت، داور دستور به ادامه بازی داد.

دقیقه 18: مهران امیری، بازیکن صبا از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه 20: کرنر خطرناک صبایی‌ها روی دروازه پرسپولیس با اشتباه علیرضا بیرانوند در خروج همراه بود که ضربه سر خطرناک بازیکنان صبا را رامین رضاییان از روی خط دروازه بیرون کشید و خطر از بیخ گوش سرخپوشان گذشت.

دقیقه 23: کرنر دیگری برای صبای قم فراهم شد که بازیکنان این تیم مانند کرنر قبلی خطرناک کار کردند. توپ در آستانه ورود به دروازه بود که علیرضا بیرانوند و مدافعان پرسپولیس سراسیمه توپ را دور کردند.

دقیقه 30: ارسال روی دروازه پرسپولیس با ضربه سر کیوان امرایی همراه بود که توپ از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 33: ضربه ایستگاهی چسبیده به محوطه جریمه صبای قم برای پرسپولیسی‌ها ایجاد شد. محسن مسلمان و سروش رفیعی در یک همکاری توپ را برای محمد انصاری فراهم کردند که شوت این بازیکن به دیوار دفاعی برخورد کرد و در برگشت هم بازیکنان پرسپولیس نتوانستند توپ را تبدیل به گل کنند.

دقیقه 33: علی علیپور به دلیل اعتراض به داور با کارت زرد شاهین حاجی‌بابایی جریمه شد.

دقیقه 43: محسن مسلمان با خطای شدیدی که روی بازیکن صبا انجام داد، از داور مسابقه کارت زرد گرفت.

دقیقه 53: پاس در عمق سروش رفیعی برای وحید امیری، این بازیکن را در موقعیت خوبی برای گلزنی قرار داد، اما او به جای ضربه زدن به سمت دروازه تصمیم گرفت پاس بدهد که توپ او را مدافعان صبا به کرنر فرستادند.

دقیقه 62: محسن مسلمان با شوتی از راه دور قصد داشت گلزنی کند که محسن فروزان توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه 64: کیوان امرایی در محوطه جریمه ضربه خطرناکی به سمت دروازه پرسپولیس زد که توپ با اختلاف کمی به بیرون رفت.

دقیقه 69: ارسال صادق محرمی روی دروازه صبا با ضربه سر علی علیپور همراه بود که توپ از بالای دروازه فروزان از زمین خارج شد.

دقیقه 73: کرنر ارسالی سروش رفیعی با ضربه سر وحید امیری در شرایطی نامتعادل همراه بود که با اشتباه محسن فروزان و حنیف عمران‌زاده توپ وارد دروازه شد. این گل به نام عمران‌زاده که به اشتباه دروازه خودی را باز کرد، ثبت شد.

دقیقه 80: حرکت رامین رضاییان در محوطه جریمه با خطای مدافع صبا همراه بود که داور مسابقه نقطه پنالتی را برای پرسپولیس نشان داد.

دقیقه 83: رامین رضاییان پنالتی را با ضربه‌ای چیپ وارد دروازه محسن فروزان کرد.

دقیقه 89: ارسال خوب از سمت چپ با ضربه سر علیپور همراه بود که توپ را برای رامین رضاییان فراهم کرد که شوت این بازیکن از بالای دروازه به بیرون رفت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها