أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۱۰۸۴۴
زمان انتشار: ۱۹:۳۵     ۱۰ بهمن ۱۳۹۵
صبح امروز طوماری برای ممنوعیت ورود رئیس جمهور آمریکا به بریتانیا در سایت پارلمان این کشور به راه افتاد که تنها در فاصله چند ساعت به بیش از صد و هشتاد هزار امضا رسیده است.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، معترضان بریتانیایی علیه سیاست تبعیض‌آمیز دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در قبال مسلمانان با راه‌اندازی طوماری در سایت پارلمان بریتانیا خواستار ممنوعیت ورود وی به این کشور شدند.

در سایت پارلمان بریتانیا طوماری راه‌اندازی شد که خواستار عدم ورود ترامپ به بریتانیا بعد از دعوت رسمی ترزا می نخست وزیر است. این طومار در فاصله کوتاه بیش از صد و هشتاد هزار امضا دارد که به همین دلیل می‌بایست در جلسه پارلمان میان نمایندگان به مناظره گذاشته شود.

ترامپ که روز جمعه فرمان ممنوعیت صدور روادید و ورود اتباع 7 کشور مسلمان شامل ایران را امضا کرده بود با واکنش‌های تندی مواجه شد.

ترزا می نخست وزیر بریتانیا هم در سفری دو روزه به آمریکا ضمن دیدار با اعضای حزب جمهوری‌خواه آمریکا و رئیس جمهور این کشور، دعوت رسمی ملکه از ترامپ برای سفر به بریتانیا را اعلام کرد که این اقدام بعد از اقدام نژادپرستانه ترامپ با واکنش‌های تندی مواجه شده است.

 

پیش از این هم  در دوره نامزدی ترامپ برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به دلیل اظهارات ضدمسلمانان وی، مردم معترضا طوماری را به امضا رساندند که با بیش از نیم میلیون امضا در پارلمان طرح و به مناظره گذاشته شده بود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها