أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۱۰۸۵۴
زمان انتشار: ۲۰:۰۰     ۱۰ بهمن ۱۳۹۵
رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ برتر فوتبال گفت: پرونده دایی و تکسیرا بابت اظهاراتشان علیه سازمان لیگ به کمیته اخلاق ارجاع شد تادرباره این دو نفر تصمیم بگیرند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران، سعید فتاحی درباره اظهارات باشگاه تراکتورسازی بر عزم سازمان لیگ برتر برای قهرمانی پرسپولیس اظهار کرد: فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برتر، قهرمان لیگ برتر را مشخص نمی کنند و درباره این موضوع این دو نهاد اجرایی تصمیم گیرنده نیستند. همچنین اظهارات تیم تراکتورسازی منطقی نیست و هر تیمی که استحقاق قهرمانی داشته باشد در پایان لیگ شانزدهم قهرمان می شود. 

 

وی در ادامه عنوان کرد: در فوتبال روز دنیا هم شاهد هستیم که تیم های ضعیف هم قهرمان لیگ می شوند و سایر تیم های اروپایی موضوع تبانی را مطرح نمی کنند و اعتراضی بابت برنامه بازی ها ندارند اما تیم های فوتبال ما درخواست های غیر منطقی بابت برنامه بازی های لیگ برتر دارند. 

 

فتاحی درباره درخواست باشگاه تراکتورسازی برای همزمانی بازی هایش با تیم پرسپولیس گفت: برنامه بازی های لیگ برتر همان ابتدای فصل در اختیار مدیران باشگاه ها قرار گرفت اما هیچ کدام از تیم ها اعتراضی بابت برنامه بازی ها نکردند. برنامه ریزی بازی ها در دوازده هفته پایانی طوری تنظیم شده که 4 هفته بازی های تراکتورسازی زودتر از پرسپولیس برگزار می شود و 4 هفته هم پرسپولیسی ها زودتر از تراکتوریها بازی می کنند و سه هفته پایانی بازی های لیگ برتر هم به طور همزمان برگزار می شود. 

 

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ برتر فوتبال بیان کرد: برنامه بازی ها طبق روال همیشگی اجرا می شود و تیم تراکتورسازی نباید مسائل غیر فوتبالی را به تنظیم برنامه بازی ها ربط بدهد. 

 

وی درباره اظهارات علی دایی بابت عزم مسئولان برای قهرمان کردن پرسپولیس اظهار کرد: پرونده علی دایی و مربی تراکتورسازی بابت اظهارات غیر منطقی شان علیه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برتر فوتبال به کمیته اخلاق ارجاع کردیم تا این کمیته درباره این دو نفر تصمیم بگیرد. 

 

فتاحی درباره تصمیم فولادی ها بابت کنار رفتن از لیگ برتر فوتبال گفت: اقدام تیم فولاد خوستان  بابت کنار رفتن از لیگ برتر پسندیده نیست. البته تا جایی که اطلاع دارم بازیکنان این تیم به علت بی احترامی و توهین هواداران به سعداوی، سرمربی تیم تصمیم به کنارگیری از لیگ برتر فوتبال گرفتند. 

 

وی درباره اینکه سازمان لیگ برتر فوتبال به تیم فولاد خوزستان تذکر نمی دهد، بیان کرد: باشگاه فولاد خوزستان باید به طور رسمی کناره گیری خود را به سازمان لیگ برتر فوتبال اعلام کند تا بعد از بررسی در این باره تصمیم بگیریم. 

 

رئیس مسابقات لیگ برتر فوتبال گفت: هفته های پایانی لیگ برتر از حساسیت بالایی برخوردار است و تکلیف تیم های صعود کننده و سقوط کننده به لیگ دسته یک مشخص می شود. براین اساس مسئولان تیم ها باید سعه صدر داشته باشند تا با مشکل مواجه نشوند. 

 

فتاحی درباره وضعیت زمان دربی سرخابی ها تصریح کرد: طبق برنامه جلسه ای با چهار تیم آسیایی داشتیم و در آن جلسه دو زمان 24 و 28 بهمن ماه به مسئولان پرسپولیس و استقلال پیشنهاد دادیم. در نهایت مسئولان هر دو تیم با برگزاری بازی در روز 24 بهمن ماه موافقت کردند. 

 

وی در ادامه عنوان کرد: هیئت رئیسه سازمان لیگ برتر فوتبال هم با برگزاری بازی در روز 24 بهمن ماه موافقت کرده است. براین اساس هماهنگی های لازم با شورای تامین و مسئولان اجرایی برگزاری بازی دربی سرخابی ها گرفته شده است و امکان تغییر زمان دربی 84 وجود ندارد. 

 

رئیس مسابقات لیگ برتر فوتبال گفت: به هر حال طبق قانون AFC، بازیه ا باید 48 ساعت با هم فاصله داشته باشند. براین اساس بازی استقلال در مرحله پلی آف آسیا چند روز زودتر از دربی پایتخت برگزار می شود تا این تیم چند روز زمان استراحت برای بازی با رقیب دیرینه اش پرسپولیس داشته باشد. 

 

فتاحی درباره اظهارات منصوریان بابت هماهنگی سازمان لیگ برتر با برانکو بیان کرد: این موضوع صحت ندارد و برانکو و طاهری در بیرون از جلسه هماهنگی با یکدیگر صحبت کردند و سرمربی پرسپولیس با ما درباره بازی دربی صحبت نکرد. 

 

وی درباره وضعیت بازیکنان جذب شده استقلال تصریح کرد: اگر فیفا محرومیت باشگاه استقلال را لغو کند در آن صورت این باشگاه می تواند آندو تیموریان و جپاروف را به لیست آسیایی خود اضافه کند. 

 

رئیس کمیته مسابقات لیگ برتر فوتبال در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم تیمی که استحقاق قهرمانی دارد در پایان فصل جام قهرمانی را بالای سر ببرد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها