أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۱۰۹۸۵
زمان انتشار: ۱۴:۲۷     ۱۱ بهمن ۱۳۹۵
نماینده مردم ایذه در مجلس گفت: کمیسیون اصل ۹۰ نامه نمایندگان درباره «حسین فریدون» را به قوه قضائیه ارسال کرده است.

به گزارش پایگاه 598، هدایت‌الله خادمی نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، گفت: 20 روز پیش جمعی از نمایندگان مجلس طی نامه‌ای به کمیسیون اصل 90 خواستار این شدند که مسئولانی که درباره اطرافیان‌شان ابهاماتی وجود دارد، از آنها سئوال شود تا واقعیت مشخص شود.

وی با بیان اینکه نمایندگان در این نامه خواستار روشن شدن صحت و سقم ابهاماتی که درباره حسین فریدون برادر رئیس‌جمهور وجود دارد شدند، ادامه داد:کمیسیون اصل 90 نیز این نامه‌ را برای بررسی به قوه قضائیه ارجاع داده است.

نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در چند روز گذشته در فضاهای مجازی اطلاعاتی منتشر شده که حکایت از برخی تخلفات آقای حسین فریدون دارد، افزود: اگر ابهامات اثبات شود، باید مسئولان امر مورد بازخواست قرار گیرند.

خادمی با بیان اینکه نمایندگان تلاش می‌کنند با توجه به فسادهایی که در کشور ریشه دوانده، مسئولان را بیدار کنند، گفت: اگر مسئولان با همفکری همدیگر برای این موضوع فکری نکنند، نمی‌توان با فساد مبارزه کرد.

وی تصریح کرد: در کشور وقتی فردی به پست یا مقامی می‌رسد، برادر، خواهر یا وابستگان نزدیک خود را بر سر کار می‌آورد که این به کشور آسیب می‌زند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۸ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۵
۰
۰
یوم یعرف المجرمون به سیماهم
انقدر گناه در وجودم رسوخ کرده است که تیرهای سهمگینی که بسوی قلبم زده می شود را با چشمانم می بینم .دیگر تلنگرهای وجدانم مرا به خود نمی آورد،
پاسخ
صابر
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۱۸ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۵
۰
۰
فساد بصورت سیستمی در ایران خودرو بیداد میکنه که متاسفانه باحمایت نزدیکان مسولین با تموم قدرت ریشه به تیشه این سرمایه ملی میزنند‌
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها