يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۱۱۰۸۳
زمان انتشار: ۰۹:۳۸     ۱۲ بهمن ۱۳۹۵
همزمان با لحظه ورود تاریخی امام (ره) به میهن در سال 57، گلبانگ انقلاب در مدارس سراسر کشور طنین‌انداز شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، همزمان با اولین روز دهه مبارک فجر و به منظور گرامیداشت لحظه ورود تاریخی امام (ره) به میهن در سال 57، زنگ انقلاب در ساعت 9:33 در مدارس سراسر کشور طنین‌انداز شد؛ مراسم گلبانگ انقلاب با حضور وزیر ‌آموزش و پرورش در مجتمع آموزشی امام خمینی(ره) در حال برگزاری است.

مدارس کشور به مناسبت دهه فجر آذین‌بندی شدند و برنامه‌های متنوع با محوریت دانش‌آموزان در مدارس برگزار می‌شود که می‌توان به برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری، کتابخوانی، روزنامه‌دیواری، وبلاگ‌نویسی و مسابقات ورزشی اشاره کرد.

به مسئولان مدارس سراسر کشور پیشنهاد شده است که در این روز دستاوردها و ثمرات انقلاب اسلامی برای دانش‌آموزان تبیین شود ضمن اینکه زنگ انشای مدارس نیز به موضوعات مربوط به فجر انقلاب اسلامی اختصاص دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها