يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۱۱۱۲۸
زمان انتشار: ۱۱:۵۳     ۱۲ بهمن ۱۳۹۵
عضو هیأت‌مدیره باشگاه استقلال گفت: چک‌های باشگاه مصوبه هیأت‌مدیره نداشت و اگر امضا می‌کردم فرداروزی همین هواداران و وزارت ورزش و همین هیأت‌مدیره یقه من را می‌گرفتند که چرا بدون اجازه مصوبه هیأت‌مدیره این چک‌ها را امضا کردم.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، پنجشنبه‌ای که گذشت برای مسعود معینی عضو هیأت‌مدیره باشگاه استقلال به سختی سپری شد.

وی که از شمال به سمت تهران می‌آمده به دلیل لغزندگی جاده و همچنین خواب‌آلودگی دچار سانحه شدید رانندگی می‌شوند و از ناحیه صورت و گردن به شدت آسیب می‌بینند. در جریان این تصادف همچنین اتومبیل به شدت آسیب دید.

مسعود معینی درخصوص این سانحه اظهار داشت: بعد از تونل کندوان دچار خواب‌آلودگی شدم و متوجه شدم ماشین به شدت به گارد‌ریل برخورد کرد و سپس به هوا رفت. خدا به من خیلی رحم کرد. نزدیک بود ته دره بروم اما از ناحیه سر و صورت و گردن آسیب دیدم و ماشینم حسابی از بین رفت.

وی افزود: از بس که فکرم مشغول مسائل استقلال است، افتادن چنین اتفاق‌هایی طبیعی است. متأسفانه ما را به جان هواداران انداختند و مدام به من می‌گویند چرا چک‌ها را به موقع امضا نکردم. در حالی که کسی نمی‌داند دلیل آن چه بوده است. این چک‌ها مصوبه هیأت‌مدیره نداشت و اگر امضا می‌کردم فرداروزی همین هواداران و وزارت ورزش و همین هیأت‌مدیره یقه من را می‌گرفتند که چرا بدون اجازه مصوبه هیأت‌مدیره این چک‌ها را امضا کردم. حدود 600 میلیون تومان از این پول برای خسرو حیدری، 200 میلیون تومان برای رحمتی و فکر می‌کنم حدود 150 میلیون برای کریمی بود. ظاهرا رحمتی و حیدری خودشان با اسپانسر باشگاه صحبت کرده و گفته بودند چک برگشتی دارند و به همین دلیل برای آنها از سوی اسپانسر چک صادر شده. من در جلسه هیأت‌مدیره ناراحتی خودم را از این اتفاق اعلام کردم و گفتم چطور ممکن است اسپانسر باشگاه چک را به نام شخص صادر می‌کند در حالی که مصوبه هیأت‌مدیره ندارد و اصلا دلیلی ندارد که اسپانسر برای افراد خاص چک بدهد. او باید چک را به باشگاه بدهد. مگر بقیه بازیکنان نباید پول بگیرند؟ همین اتفاقات باعث دلخوری برخی از بازیکنان شد. چرا باید همه اتفاقات به گردن من بیفتد؟ من کار قانونی انجام دادم و برای دفاع از خودم مجبور هستم که این صحبت‌ها را انجام بدهم.

 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها