أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۱۱۱۷۷
زمان انتشار: ۱۵:۲۵     ۱۲ بهمن ۱۳۹۵
مهاجم تیم ماشین سازی می گوید برای بازی با استقلال انگیزه خاصی ندارد و تاکید می کند که آبی‌های پایتخت کار راحتی در تبریز نخواهند داشت.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از ورزش سه، تقابل پیام صادقیان با تیم استقلال جذاب خواهد بود؛ بازیکنی که با پیراهن پرسپولیس هم در برابر آبی های پایتخت قرار گرفته، حالا یکی از اصلی ترین مهره های تیم ماشین سازی است. صادقیان که در بازی رفت مقابل استقلال هم تیم منصوریان را اذیت کرد، فردا در تبریز بار دیگر در این مسابقه حساس به میدان می رود.

 

صادقیان درباره شرایط ماشین سازی برای بازی با استقلال، دوستی اش با مهدی رحمتی، انگیزه های خاص خود و برخی مسائل دیگر صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:

 

5 بازی داوری ها به ضررمان بود

 

شرایط تیم ماشین سازی شرایط خوبی است. برعکس نتایجی که گرفته ایم، ما در جریان مسابقه موقعیت های زیادی ایجاد می کنیم و بازی زیبایی انجام می دهیم اما به نتیجه نمی رسیم. البته در این راه اشتباه داوری برای ما بسیار زیاد بوده است. دیشب در برنامه نود هم مشخص شد که در بازی با تراکتورسازی داور به ضررمان شده است. نه تنها این مسابقه که ما در 5 بازی قبلی از داوری ضربه خوردیم. پنالتی هایمان گرفته نشد و پنالتی اشتباه به ضررمان گرفتند. البته این مسائل از روی قصد و غرض نیست و امیدوارم از این پس داوری ها بهتر شود و بتوانیم به حق خودمان برسیم.

 

انگیزه خاصی مقابل استقلال ندارم

 

بازی سختی با استقلال داریم؛ استقلال تیم بزرگی است و چند هفته ای است شرایط بهتری پیدا کرده اما ما نیز با توجه به شرایط مان در جدول محکوم به 3 امتیاز هستیم. من انگیزه خاصی برای بازی با استقلال ندارم اما سعی خواهم کرد روند خوبم در نیم فصل دوم ادامه داشته باشد و بتوانم روز خوبی را تجربه کنم. قطعا استقلال کار راحتی در تبریز نخواهد داشت.

 

هرگز با رحمتی کری خوانی نداشتم

 

مهدی رحمتی جدا از بحث فوتبال، دوست خیلی خوب من است. آقامهدی مانند برادر بزرگ، مشاور خوبی برای من است و همیشه دوستش دارم. بحث استقلال و پرسپولیس را باید کنار بگذاریم، من به دوستی با او افتخار می کنم و به همین خاطر هیچ کری خوانی نیز با رحمتی ندارم. به هر حال من در تمام بازی ها دوست دارم گل بزنم و در بازی با استقلال نیز چنین احساسی داشته و دارم. البته در بین خودمان صحبت هایی نیز با مهدی رحمتی داریم.

 

توضیح درباره تشکر پرسپولیسی بعد از بازی با تراکتور

 

هواداران خوب پرسپولیس همیشه به من لطف داشتند؛ از سوی دیگر همشهری های عزیزم نیز همواره مرا مورد محبت خود قرار دادند. من همیشه شرمنده مردم و به خصوص پرسپولیسی ها هستم. با اینکه چند سال است از پرسپولیس جدا شدم اما همیشه حمایتم کردند. با این حال ما در بازی با تراکتورسازی و همه مسابقات دیگر قبل از هر چیزی به تیم خودمان فکر می کنیم. ما اگر از تراکتورسازی امتیاز گرفتیم برای خودمان این کار را کردیم. به هر حال من یادگرفتم همیشه نان حلال به خانه ببرم و برای همین سعی خواهم کرد بهترین بازی ام را انجام دهم.

 

من و علی عسگری همدیگر را خوب پیدا می کنیم

 

من و حمید رضا علی عسگری در پرسپولیس نیز باهم بودیم و دوستان خوبی هستیم. من و حمید در کار حمله همدیگر را خوب پیدا می کنیم و خوشبختانه برای تیم مفید بودیم. امیدوارم باز هم بتوانیم موفق ظاهر شویم.

 

هواداران حمایتمان کنند

 

از هواداران خوبمان می خواهم فردا به ورزشگاه بیایند و تیم را مقابل استقلال تشویق کنند. ما نیاز به 3 امتیاز داریم و برای این منظور تلاش خواهیم کرد. شاید چاره دیگری جز برد نداریم. بی تردید فوتبالی هجومی را به نمایش می گذاریم و امیدوارم پیروز از زمین خارج شویم.

 



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها