امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۴۱۱۳۵۰
زمان انتشار: ۱۸:۳۷     ۱۳ بهمن ۱۳۹۵
حاجی‌دلیگانی در واکنش به صحبت‌های معاون رئیس‌جمهور:
نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس با اشاره به اینکه توسط معاون رئیس‌جمهور اعلام شد که بحث دو تابعیتی‌ها صحت ندارد، گفت: این موضوع صحت دارد و به زودی اطلاعات لازم مربوط به همه وزیران، معاونان و مدیرانی که شرایط این‌چنینی دارند را منتشر می‌کنم.
به گزارش پایگاه 598 ،‌ حسینعلی حاجی‌دلیگانی امروز در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان در واکنش به اظهارات امروز معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور در خصوص مدیران دوتابعیتی اظهار کرد: مدتی پیش مطلبی در دفاع از ضرورت تحقیق و تفحص در خصوص دو تابعیتی‌ها را مطرح کردم و در آن زمان به وزیری اشاره کردم که خانواده وی در خارج از کشور به سر می‌برند و تابعیت کشور دیگر و یا گرین کارت دارند.

وی افزود: بعد از آن، امروز توسط معاون رئیس‌جمهور اعلام شد که چنین چیزی صحت ندارد که اکنون اعلام می‌کنم این موضوع کاملاً صحت دارد و من به زودی اطلاعات لازم مربوط به همه وزیران، معاونان و مدیرانی که شرایط این‌چنین دارند را منتشر خواهم کرد تا همه مردم بدانند واقعیات چه چیزی است.

نماینده مردم برخوار و شاهین‌شهر و میمه در مجلس تصریح کرد: با این گزارش مردم خواهند فهمید که برخی از مدیران بیشتر عمر خود را در کشور هستند یا در خارج از کشور و در همین زمینه مقایسه‌ای ارائه خواهم کرد.

حاجی‌دلیگانی تأکید کرد: آن نکته‌ای که قبلاً در خصوص خانواده یکی از وزرا که در ایتالیا بودند، گفته بودم کاملاً واقعیت دارد و با انتشار گزارش تحقیق و تفحصی هم که در حال انجام است همه مردم قضاوت خواهند کرد که حرف چه کسی درست است و قطعاً روسیاهی به ذغال خواهد ماند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها