يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۱۱۵۰۹
زمان انتشار: ۱۵:۲۳     ۱۴ بهمن ۱۳۹۵
وزارت ورزش مجمعی را معرفی کرده که اگر به فیفا یا ای اف سی معرفی شوند ، می‌تواند منجر به تعلیق تیم‌های بزرگ پایتخت شود.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از تماشاگران امروز، بر اساس این مصوبه، مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان به عنوان رئیس، وزرای تعاون کار و رفاه اجتماعی، اقتصاد، فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان برنامه و بودجه به عنوان اعضای مجمع عمومی و رسمی دو باشگاه انتخاب شدند. براساس خبر منتشر شده و با توجه به اینکه تنها هفت نفر به عنوان اعضای مجمع اعلام شده اند و اعضای مجمع دو باشگاه تفکیک نشده اند، به نظر می رسد وزیر ورزش در یک اشتباه فاحش مجمع مشترکی برای دو باشگاه به تصویب دولت رسانده اند. 

 

قوانین فیفا می گوید مشترک بودن مالکان باشگاهها در یک لیگ غیرقانونی بوده و در صورت وجود اعضای مشترک در دو مجمع، اولین اقدام این خواهد بودکه سازمان لیگ جلوی بازی دو باشگاه را در لیگ ایران بگیرد. 

 

در گام بعدی اگر کنفدراسیون فوتبال آسیا از این اشتباه وزارت ورزش مطلع شود و با خبر شود که دو باشگاه مالکان مشترکی دارد از بازی آنها در لیگ قهرمانان جلوگیری خواهد کرد.این در حالی است که باشگاه پرسپولیس و استقلال برمبنای ثبت خود به عنوان باشگاه های خصوصی فعالیت می کنند و اساسا این که باشگاههای دولتی باشند برای ای اف سی غیرقابل قبول است. 

 

باید دید واکنش وزارت ورزش و جوانان چه خواهد بود و چگونه جلوی مصائبی را که در انتظار باشگاههای پرطرفدار فوتبال ماست خواهد گرفت.

 



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها