کد خبر: ۴۱۱۶۹۸
زمان انتشار: ۱۰:۲۴     ۱۷ بهمن ۱۳۹۵
پیشکسوت پرسپولیس اعلام کرد: «اگر کی روش نمی خواسته روی روحیه بازیکنان پرسپولیس تاثیر بگذارد، چرا اعلام تصمیم خود را به ساعتی پس از بازی امروز محول نکرده است؟»
به گزارش پایگاه 598، کارلوس کی روش روز قبل از بازی پرسپولیس و تراکتورسازی اعلام کرد که دیگر از سرخپوشان پایتخت برای حضور در تیم ملی دعوت نخواهد کرد. همین موضوع باعث شده هواداران و پیشکسوتان پرسپولیس علیه او به اظهارنظر بپردازند.

 

مهرداد میناوند در این خصوص در صفحه اجتماعی خود نوشت:

 

«مدت ها قبل علی کریمی به من گفت هنوز کی روش را نشناخته اید و من امروز به حرف او رسیدم. واقعا فکر می کنم سرمربی تیم ملی به یک روانشناس نیاز دارد، شاید دچار افسردگی یا بیماری خودبزرگ بینی شده باشد. واقعا ایشان در تیم های قبلی خود مثل رئال مادرید اجازه داشت اینقدر گستاخانه صحبت کند و کلیت فوتبال و قوانین را زیر سوال ببرد؟؟؟

 

اگر امثال علی کریمی، علی دایی، مهدی مهدوی کیا و من انتقاد می کنیم برای این است که در بالاترین سطح فوتبال اروپا بازی کرده ایم و تمام مسائل ریز و درشت را لمس کرده ایم، واقعا جواب انتقاد صحیح و به حق جناب برانکو این بود؟؟ آیا کی روش درست شب قبل از مهم ترین بازی فصل ما باید این حرف ها را می زد؟؟؟

 

جناب پروفسور برانکو ما مصمم تر از همیشه از شما و تیم محبوبمان حمایت می کنیم. امروز هم در ورزشگاه خواهیم بود و دور از هر حاشیه ای با حفظ احترام رقیب و خصوصا بازیکنانی که برای پرسپولیس زحمت کشیده اند پشتیبان تیم اول پایتخت خواهیم بود.

 

آیا کی روش از قبل تصمیم به عدم دعوت از بازیکنان پرسپولیس برای اردوی قطر داشته؟ اگر پاسخ مثبت است چرا این مسئله درست در شب بازی پرسپولیس مقابل تراکتور اعلام شده؟

 

آیا سرمربی تیم ملی که قصد دارد مسئولیت تصمیم جنجالی اش را به گردن همتایش در پرسپولیس بیندازد، قصدی از این کار داشته و می خواسته روی روحیه بازیکنان پرسپولیس که استنخوانبندی خود را بر اساس ملی پوشان شکل داده تاثیر بگذارد؟

 

اگر پاسخ منفی است، چرا آقای کی روش اعلام تصمیم خود را ساعتی پس از بازی امروز (که مهمترین بازی امسال فوتبال ایران است) محول نکرده است؟

 

آیا با توجه به اینکه تیم ملی تا اسفند برنامه مهمی ندارد، لازم بود که این تصمیم به اطلاع رسانده شود؟ اگر پاسخ مثبت است، فدراسیون فوتبال ایران چه مسئولیتی در قبال تاثیر احتمالی تصمیم خودسرانه سرمربی تیم ملی روی نتیجه بازی امروز دارد؟

 

آیا فدراسیون به عنوان مرجع بی طرف فوتبال ایران، می تواند به عنوان کارفرما از کی روش بابت این رفتار غیرحرفه ای توضیح بخواهد و او را توبیخ کند؟

 

چگونه ممکن است یک سرمربی در سطح ملی، مردی که او را با رابطه فوق العاده با ملی پوشان و شاگردانش می شناختیم چنین علیه آن ها بشورد و به سادگی 8-9 بازیکن شایسته را از حق و هدف شان محروم کند؟ آیا دعوا با یک مربی دیگر ارزش چنین بی عدالتی بزرگی را دارد؟»

 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها