يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۱۲۱۹۴
زمان انتشار: ۱۱:۳۲     ۲۰ بهمن ۱۳۹۵
مهاجم سابق استقلال که در آخرین لحظه نتوانست به تراکتورسازی بپیوندد، در حال حاضر به دلیل داشتن قرارداد داخلی با تراکتور قادر به عقد قرارداد با هیچ تیمی نیست.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از روزنامه گل، بعد از آنکه سجاد شهباززاده از آلانیااسپور جدا شد شرایط برای بازگشت او به استقلال فراهم شده بود که ناگهان پنجره نقل و انتقالات باشگاه استقلال از سوی فیفا و به خاطر محرومیت نگذاشت که او دوباره آبی پوش شود.

 

بعد از رایزنی های فراوان از سوی تراکتوری ها هفته پیش و 48 ساعات مانده به دیدار تراکتور و پرسپولیس قرارداد با شهباززاده امضا شد و عکس او کنار آجورلو رسانه ای شد اما به فاصله چند ساعت تمام رشته های قلعه نویی پنبه شد و او نه تنها از شهباززاده نتوانست مقابل پرسپولیس استفاده کند بلکه از امید عالیشاه و احمد نوراللهی هم نتوانست استفاده کند.

 

بعد این ماجرا باشگاه هایی چون سپاهان، سایپا و نفت تهران به دنبال جذب دوباره شهباززاده افتادند اما یک فرد نزدیک به شهباززاده مدعی شد او به دلیل داشتن قرارداد داخلی با تراکتور نمی تواند با هیچ تیم دیگری قرارداد ببندد و تبریزی ها هم فسخ قرارداد داخلی را به او نمی دهند تا تکلیفش مشخص شود.

 

از همین روی گفته می شود شهباززاده به دنبال جلب رضایت آجورلو و امیر قلعه نویی است تا با گرفتن قرارداد داخلی اش از آنها به نفت یا سپاهان بپیوندد.

 

در همین حال گفته می شود باشگاه نفت تهران هم خواهان جذب سجاد شهباززاده است و به این بازیکن پیشنهاد داده است. اگر شهباززاده بتواند قرارداد داخلی اش با تراکتور را ملغی کند علی دایی او را به نفت تهران خواهد آورد.

 

دایی اخیرا موفق شد آندو را از استقلال بگیرد و در صورتی که سجاد را هم جذب کند، دو استقلالی را به تور انداخته است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها