يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۱۲۲۹۸
زمان انتشار: ۲۰:۴۷     ۲۰ بهمن ۱۳۹۵
هافبک جدید نفت تهران گفت: خوشحالم که به عضویت این تیم ریشه‌دار درآمدم و امیدوارم بتوانم انتظارات کادر فنی را برآورده کرده و نتایج خوبی در ادامه فصل بگیریم.
به گزارش پایگاه 598، آندرانیک تیموریان در گفتگو با وب‌سایت رسمی باشگاه نفت تهران گفت: خوشحالم که بعد از یک‌سری فعل و انفعالات در فصل نقل و انتقالات با باشگاه نفت به توافق رسیدم. این تیم از تیم‌های ریشه‌دار فوتبال ایران است و مجموعه خوبی دارد و امیدوارم بتوانم با تلاش زیاد انتظارات کادر فنی و مسئولان باشگاه را برآورده کرده و روزهای خوبی را در باشگاه نفت تهران بگذرانم.

 

تیموریان درباره کار کردن با علی دایی تصریح کرد: علی دایی یکی از شخصیت های ممتاز فوتبال آسیاست و افتخار داشتم که همبازی ایشان بوده‌ام. آقای دایی مرد بزرگی است که شناسنامه فوتبال ما محسوب می‌شود و در تیم ملی هم با ایشان کار کرده‌ام. آقای دایی واقعا خدمت زیادی به فوتبال ما کرده و تجربیات زیادی دارد که این تجربیات را در اختیار فوتبال ما گذاشته و موفقیت و تجربه‌اش می‌تواند به فوتبال ما کمک کند.

 

آندرانیک تیموریان که با سال‌ها حضور در تیم ملی درباره حضورش در تمرینات نفت گفت: خوشحالم که در یک مجموعه خوب هستم. بازیکنان نفت واقعا بچه‌هایی صمیمی هستند و با برخی از آنها همبازی بوده‌ام. ارتباط خوب و صمیمانه‌ای بین کلیه بازیکنان، اعضای تیم و کادر فنی برقرار است. صفا و صمیمیتی که در نفت دیدم می‌تواند زمینه‌ساز موفقیت این تیم باشد. خیلی خوشحالم که به این جا آمده‌ام و از نظر اخلاقی و فوتبالی امیدوارم بتوانم به تیم کمک کنم و در کنار کادر فنی و بازیکنان موثر باشم.

 

تیموریان درباره مشکلی که در سر راه پیوستن‌اش به تیم سابقش استقلال پیش آمد گفت: همه می‌دانید که چه مشکلی به وجود آمد. به هرحال پنجره نقل و انتقالات استقلال بسته شده بود و من نتوانستم در خدمت استقلال باشم. نمی‌دانستیم که چنین اتفاقی افتاده و به یک باره همه از این موضوع مطلع شدند. بدین ترتیب رفتن من به استقلال عملا امکان پذیر نبود و در فوتبال به هرحال بعضا اتفاقاتی پیش می‌آید و این یکی از اتفاقاتی بود که رخ داد و همه می‌دانند که من در این زمینه هیچ تقصیری نداشتم و برای مجموعه استقلال آرزوی موفقیت می‌کنم.

 

هافبک جدید نفت تهران درباره نتایج تیم نفت در ادامه فصل گفت: نفت تیم خوبی است و مجموعه خوبی اینجا شکل گرفته است. تیم نفت الان در رده‌های میانی جدول است و در هفته‌های گذشته امتیازاتی از دست داده اما آن‌چیزی که من در نفت دیدم این است که می‌توانیم نتایج خوبی را هفته‌های آینده بگیریم. تیم نفت کادر فنی و بازیکنان خوبی دارد و امیدوارم که بتوانم به تیم کمک کنم. در مجموع کار سختی پیش رو داریم و باید برای کسب امتیازات تلاش کنیم،قطعا هیچ موفقیتی بدون تلاش حاصل نمی‌شود اما با یاری خدا، مجموعه باشگاه، کادر فنی، بازیکنان دست در دست هم تلاش خواهیم کرد تا بتوانیم نتایج خوبی بگیریم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها