يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۱۲۶۲۴
زمان انتشار: ۰۳:۲۲     ۲۴ بهمن ۱۳۹۵
سرمربی برق شیراز گفت: «استقلال قطعا با شیوه دفاعی پا به میدان خواهد گذاشت.»
به گزارش پایگاه 598 به نقل از هوادار، مهدی شیری هم از آن دسته بازیکنانی است که هم پیراهن پرسپولیس را برتن کرده هم پیراهن استقلال را. برای همین شنیدن حرف های سرمربی امروز برق شیراز در مورد دربی 84 باید جالب باشد.

 

شیری در مورد این بازی اظهار داشت: «بازی خوبی را خواهیم دید. می دانم که پرسپولیس دوباره این بازی را خواهد برد! استقلال قطعا با شیوه دفاعی پا به میدان خواهد گذاشت. شرایط جدول به گونه ای است که استقلال برای بهبود بخشیدن به وضعیتش باید به گرفتن امتیاز فکر کند. بنابراین معقولانه ترین روش همین روش دفاعی است.»

 

شیری در واکنش به این موضوع که با بازی دفاعی چطور می توان بازی خوبی را انتظار داشت، گفت: «پرسپولیس خوب می داند در مواجهه با سیستم های دفاعی چطور عمل کرده و دروازه حریف را بگشاید. من فکر می کنم شاید در این بازی پرسپولیس 4 گل نزند اما با شناختی که از نفرات این تیم دارم حتما 3 گل را به استقلال خواهند زد. همان نیمه اول باید کار را تمام کنند. استقلال قطعا روز سختی در پیش خواهد داشت.»

 

شیری در پایان خاطرنشان کرد: «امیدوارم هواداران دو تیم ضمن احترام گذاشتن به هم بازی خوبی را از هر دو تیم ببینند.»


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
محمد
-
۰۷:۵۱ - ۲۴ بهمن ۱۳۹۵
۰
۰
سلام.به هیچ عنوان پیش بینی بازی سه صفر به نفع پرسپولیس درست و عقلانی نیست،السد بسیار قوی تر از پرسپولیس بود.استقلال قطعا توان بردن بازی را دارد.البته پیش بینی یک نظر است و ارزش چندانی ندارد مهم نحوه بازی و استفاده از فرصت های بدست آمده در بازی است.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها