يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۱۲۷۲۵
زمان انتشار: ۱۴:۴۵     ۲۴ بهمن ۱۳۹۵
از ۲۴ بهمن به مدت ۶ روز در در بوستان گفت‌وگوی تهران؛
همزمان با آغاز به کار چهارمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی، پایگاه تحلیلی خبری 598 با حضور در این نمایشگاه، پذیرای کلیه مخاطبین و علاقه مندان می باشد. چهارمین دوره نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی در ۶ بخش مختلف از امروز به مدت ۶ روز از ساعت 10 تا 20 در بوستان گفت‌وگوی تهران آغاز به کار کرد و آماده پذیرایی از عموم علاقه‌مندان است.
به گزارش پایگاه 598، این نمایشگاه که امروز (یک شنبه 24 بهمن 95) با حضور جمعی از مسئولان آغاز به کار کرد، گروه ها و سازمان های مردم نهاد در قالب 300 غرفه در 5 بخش اصلی پایگاه‌های اینترنتی، فناوری‌های نوین اطلاعات، نشر دیجیتال و تلفن همراه، بازی و پویانمایی و همچنین بین‌الملل برگزار می گردد.



سازمان فضای مجازی سراج برپا کننده نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی می‌کوشد تا به عنوان یک سازمان مردمی و با استفاده از مشارکت مردم و نهادهای انقلابی کارهای بر زمین مانده انقلاب اسلامی در عرصه فضای مجازی را انجام دهند.

نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی در 5 بخش اصلی پایگاه‌های اینترنتی، فناوری‌های نوین اطلاعات، نشر دیجیتال و تلفن همراه، بازی و پویانمایی و همچنین بین‌الملل برگزار می‌شود.

در بخش پایگاه‌های اینترنتی، خبرگزاری‌ها، سایت‌های خبری و تحلیلی، سایت‌های فعال در عرصه خانواده، سایت‌های فعال در ارائه سبک زندگی مطلوب، سایت‌های فعال در زمینه دفاع مقدس، سایت‌های فعال در امور دینی در نمایشگاه حضور دارند.

در بخش‌ فناوری‌های نوین اطلاعات هم رسانه‌های دیجیتال در حوزه‌های سخت‌افزار، نرم‌افزار و امنیت حضور دارند ضمن اینکه در بخش نشر دیجیتال و تلگرام همراه هستند. رسانه‌های ارائه کننده نرم‌افزارهای چند رسانه‌ای و نرم‌افزارهای تحت تلفن‌های همراه شرکت‌ خواهند داشت.

در بخش بازی و پویانمایی بازی‌های رایانه‌ای، بازی‌های تلفن همراه، کنسول بازی و محتوای بازی حضور دارند. ضمن اینکه در بخش بین‌الملل هم سایت‌های مردم‌نهاد فعال در حوزه بین‌الملل که بین 3 تا 17 زبان را پوشش خبری می‌دهند حضور خواهند داشت.

130 غرفه به بخش پایگاه‌های اینترنتی، 60 غرفه به بخش نشر دیجیتال و تلفن همراه، 25 غرفه به بخش‌ فناوری‌های نوین اطلاعات، 50 غرفه به بخش‌ بازی و پویانمایی و همچنین 35 غرفه به بخش بین‌الملل اختصاص یافته است.

چهارمین دوره نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی در ۶ بخش مختلف از امروز به مدت ۶ روز از ساعت 10 تا 20 در بوستان گفت‌وگوی تهران آغاز به کار کرد و  آماده پذیرایی از عموم علاقه‌مندان است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها