يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۱۲۹۸۷
زمان انتشار: ۰۹:۴۷     ۲۶ بهمن ۱۳۹۵
همانطور که انتظار می رفت رای زودهنگام و البته سنگین کمیته انضباطی علیه سید مهدی رحمتی خبرساز شد و واکنش شدید سرمربی استقلال را در پی داشت.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از "ورزش سه"، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تنها 25 ساعت پس از پایان دربی 84 و در شبی که برنامه نود نیز روی آنتن می رفت تشکیل جلسه داد و آرای خود را اعلام کرد. بر همین اساس سید جلال حسینی یک جلسه و مهدی رحمتی با احتساب محرومیت تعلیقی گذشته 4 جلسه از همراهی تیمشان محروم شدند. 


در همین خصوص برنامه نود به صورت نسبتا مفصل به این پرونده پرداخت و با انتقادات تند و تیز سرمربی استقلال به کمیته انضباطی ادامه یافت. علیرضا منصوریان که به شدت به رای این کمیته و به شخص رییس آن معترض بود، با اصرار چند باره سعی در حضور اسماعیل حسن زاده روی خط، برای برگزاری یک مناظره تلفنی بود که تلاشش نتیجه ای در بر نداشت..
سرمربی استقلال پس از آن با حمله به کمیته انضباطی و با اعلام اینکه از محرومیت احتمالی ابایی ندارد، محرومیت های تیم های استقلال و تراکتورسازی در فصل نقل و انتقالات از سوی فیفا را به گردن کمیته انضباطی انداخت.


منصوریان ضمن انتقاد از واکنش سریع کمیته انضباطی و اعلام زودهنگام رای خاطیان دربی، با بیان اینکه پرونده های مالی بازیکنان و مربیان حتی در مدت 24 ماه هم بررسی نمی شود، مدعی شد: کمیته انضباطی است که به مدیران باشگاه ها در برابر محرومیت های داخلی اطمینان خاطر می دهد و آنها را در برابر محرومیت ها مصون نگه می دارد . سرمربی آبی پوشان در ادامه گفت : همین موضوع سبب آن می شود که مدیران باشگاه ها با اطمینان خاطر مطالبات بازیکنان و مربیان حتی غیر ایرانی را پرداخت نکنند و هنگامی که آنها به فدراسیون جهانی فوتبال شکایت می کنند تیم های ما با کسر امتیاز و یا محرومیت از فصول نقل و انتقالات مواجه می شوند. مسبب اینها کمیته انضباطی است که پیش از این واکنش لازم را در برابر تخلفات قبلی اعمال نکرده است.


منصوریان در پایان همچنین این تصمیمات را موجب آسیب دیدن فوتبال ایران دانست. 


حال باید در انتظار پاسخ مسئولان کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به انتقادهای تند علیرضا منصوریان بود. انتقادهایی که به نظر می تواند محل بحث فراوانی باشد و البته بیش از پیش انفعال کمیته انضباطی را درباره پرونده های مالی زیر سوال ببرد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها