أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۱۳۰۹۲
زمان انتشار: ۱۶:۳۴     ۲۶ بهمن ۱۳۹۵
فتح الله زاده؛
مدیرعامل استقلال گفت: «منصوریان بعد از محرومیت استقلال هم مثل شیر ایستاد و من به شجاعت او تبریک می گویم.»
به گزارش پایگاه 598 به نقل از کاپ، علی فتح الله زاده در رابطه با برتری استقلال در دربی 84 اظهار داشت: «بازی زیبایی بود. هر چند که در مقاطعی از بازی افت داشت اما به نظرم این مسابقه یکی از بهترین دربی هایی بود که در سال های اخیر شاهد بودیم. در نهایت هم استقلال چون ادعایی نداشت، توانست به برتری برسد و جوانانش خوش درخشیدند. در صحنه هایی از بازی کاملا می شد دید که استقلال رقیبش را خیلی خوب مدیریت کرد. منصوریان با شجاعت خودش و با دمیدن این شجاعت به بازیکنانش توانست این موفقیت را به دست آورده و میلیون ها هوادار را خوشحال کند.»

وی افزود: «پیش بینی این بازی خیلی سخت بود. در برخی از گروه ها که نظرسنجی انجام می شد، تقریبا 70 درصد می گفتند که پرسپولیس برنده می شود. حتی در برنامه 90 نیز این مورد دیده می شد. با این حال من گفته بودم که پرسپولیس روز سختی را در پیش خواهد داشت. گفته بودم که بازیکنان اگر انرژیک و نترس بازی کنند، نتیجه خوبی می گیرند. خیلی خوشحالم که استقلال با شکست رقیب دیرینه خود برای لیگ قهرمانان آسیا آماده شود.»

مدیرعامل سابق استقلال تصریح کرد: «جا دارد به پرسپولیسی ها، به ویژه برانکو خسته نباشید بگوییم. واقعا سرمربی پرسپولیس بسیار فهمیم و باشخصیت است. به هر حال فوتبال است و یک روز ما می بریم و یک روز آنها. این دوستی ها نباید از بین برود.»

فتح الله زاده در ادامه در خصوص درگیری حسینی و رحمتی در پایان بازی بیان داشت: «اتفاقات خوبی رخ نداد و از آن بگذریم، بهتر است. من حرکت بدی از رحمتی ندیدم. او می خواست جلوی برخی اتفاقات  را بگیرد. به نظرم از سوی حسینی هم بزرگنمایی صورت گرفت. رحمتی خیلی هم مقصر نیست. از حسینی نیز انتظار بیشتری می رفت.»

وی درباره خالی ماندن سکوی استقلالی ها گفت: «من به این موضوع مشکوک هستم. برخی از دوستان من برای تهیه بلیت به سایت موردنظر مراجعه کردند اما متاسفانه پیغام می آمد که بلیت ها تمام شده است. این در حالی است که داخل ورزشگاه سکوها خالی بود. این موضوعی است که شرکت  بلیت فروشی باید جواب بدهد. چطور می شود که بلیت فروخته می شود اما جایگاه ها خالی است. چند روز قبل از آن استقلال به تنهایی ورزشگاه را پر کردند و 15 هزار نفر هم به خانه برگشتند. پس نیمی از استادیوم را قطعا می توانند پر کنند.»

مدیرعامل سابق استقلال در واکنش به اظهارنظر سرتن چوک مربی کروات پرسپولیس که استقلال را کیسه خطاب کرده بود، خاطرنشان کرد: «اظهارنظر مربی پرسپولیس درست نیست. مطمئنم که طاهری و برانکو با این مربی برخورد می کنند. کری خواندن خیلی خوب است و من هم همیشه دوست دارم که بازی ها جذاب شود وگرنه ما دشمن نیستیم.»

وی در پایان با تمجید از منصوریان گفت: «مربی که به 3 بازیکن شدیدا نیاز داشت و نتوانست آنها را جذب کند، هیچ رفتار نامتعارف نشان نداد. او مثل شیر ایستاد و من به شجاعت او تبریک می گویم. منصوریان از خانواده ما استقلالی ها است و انشاالله سال های زیادی در استقلال بماند. من نباید به مسائل مدیریتی استقلال ورود کنم.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها