أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۱۳۱۳۵
زمان انتشار: ۱۰:۳۵     ۲۷ بهمن ۱۳۹۵
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفتگو با پایگاه ۵۹۸ مطرح کرد:
عليرضا سليمي بيان داشت: رهبر معظم انقلاب به صراحت گفته اند كه فتنه خط قرمز ماست پس بايد مشخص شود محور انسجام در طرح موسوم به آشتي ملي از نظر طراحان اين طرح چيست؟ سليمي ادامه داد: اگر محور انسجام مدنظر آنان، ولايت فقيه است از آن استقبال ميكنيم و همانگونه كه ولي فقيه لازمه برگشت اين افراد را توبه و برائت از فتنه دانسته اند بايد براي اثبات حسن نيت خود اين اقدام را به عنوان پيش نياز انجام دهند.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، در هفته اخیر برخی چهره های سیاسی اصلاح طلب خواهان زمینه سازی برای رفع کدورت‌ها و تحقق آشتی ملی در عرصه سیاست داخلی شده اند. در این راستا فراکسیون امید در مجلس شورای اسلامی نیز عنوان کرده این طرح را اصلاح‌طلبان زیر عنوان گفت‌وگوی ملی مطرح کرده و در مجلس پیگیری می‌کنند.

آنها ابراز امیدواری کرده اند که این تلاش‌ها با استقبال جریانات سیاسی داخل نظام روبرو شده و این مسیر با توجه به انسجام و وحدت طی شود. اصلاح طلبان همچنین از تشکیل کمیته‌ای تخصصی با عنوان گفت‌وگوی ملی در فراکسیون امید خبر داده اند. در همین رابطه
عليرضا سليمي، نماينده مردم محلات و دلیجان در مجلس شوراي اسلامي در گفت و گو با خبرنگار سياسي پايگاه ٥٩٨ در خصوص طرح آشتي ملي كه توسط برخي اصلاح طلبان و فتنه گران سال ٨٨ مطرح شده است اظهار داشت: ما انسجام در كشور را قبول داريم اما يكي از لازمه هاي اين انسجام تعيين محور براي آن است كه در كشور ما محور ، ولايت فقيه مي باشد و ما نمي توانيم بدون در نظر گرفتن آن وحدت كنيم.



وي بيان داشت: رهبر معظم انقلاب به صراحت گفته اند كه فتنه خط قرمز ماست پس بايد مشخص شود محور انسجام در طرح موسوم به آشتي ملي از نظر طراحان اين طرح چيست؟

سليمي ادامه داد: اگر محور انسجام مدنظر آنان، ولايت فقيه است از آن استقبال ميكنيم و همانگونه كه ولي فقيه لازمه برگشت اين افراد را توبه و برائت از فتنه دانسته اند بايد براي اثبات حسن نيت خود اين اقدام را به عنوان پيش نياز انجام دهند.

گفتنی است بسیاری از مشکلات و چالش هایی که در طول چند سال اخیر در کشور بوجود آمدند ناشی از فتنه انگیزی بعد از انتخابات سال 1388 می باشد که علاوه بر تحمیل هزینه ها و خسارات فراوان، بهانه لازم را برای کشورهای غربی برای تحریم کشورمان در راستای فشار آوردن به نظام برای سرنگونی و یا حداقل عقب نشینی در حوزه های مختلف فراهم کرد. فتنه ای که برخی عناصر تندرو به راه انداختند تا با تهدید و لشکرکشی خیابانی خواسته های خود را به کرسی بنشانند و اتفاقی که موجبات تنش و انشقاق عرصه سیاست داخلی را فراهم کرد. در قبال چنین حادثه ای برخی تلاش کردند آتش فتنه را خاموش کنند، برخی در قبال آن سکوت کردند و عده ای نیز از آن حمایت و  هیزم بیار آتش اختلاف و جنگ داخلی شدند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها