يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۱۳۱۷۰
زمان انتشار: ۱۴:۱۳     ۲۷ بهمن ۱۳۹۵
احمدرضا عابدزاده با حضور در تمرین امروز نفت تهران و آوردن کیک قصد دارد تولد کوچکی با تاخیر برای علی دایی دوست قدیمی اش ترتیب بدهد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از "ورزش سه"، تمرین امروز نفت تهران علاوه بر حضور سجاد شهباززاده، مهمان محبوب و دوست داشتنی دیگری داشت.


احمدرضا عابدرزاده گلر افسانه ای فوتبال ایران که البته این روزها پایش در تبلیغات مصولات باز شده است، به تمرین نفت آمد و با علی دایی و بهزاد غلامپور از خاطرات گفت.

 

عابدزاده که در زمان تولد علی دایی ایران نبوده، امروز با آوردن کیک بر سر تمرین نفتی ها برای آقای گل فوتبال ایران جبران کرد تا برای همبازی و دوست قدیمی اش جشن تولد بگیرد.

 

روی این کیک نوشته شده بود: افتخار فوتبال ایران تولدت مبارک.

 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها