أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۱۳۲۲۷
زمان انتشار: ۰۹:۰۷     ۲۸ بهمن ۱۳۹۵
مدیرکل هواشناسی البرز از کاهش شدید دمای هوا از امروز در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه 598، منصور رحمانیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل داده‌های علمی، طی امروز و فردا شرایط جوی استان البرز نیمه ابری تا ابری، در برخی ساعات بارش باران، در ارتفاعات بارش برف و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

 

وی افزود: همچنین یک توده هوای سرد از بعد ظهر امروز وارد آسمان استان البرز شده و منجر به کاهش شدید دمای هوا می‌شود.

 

مدیرکل سازمان هواشناسی البرز تصریح کرد: بنابراین انتظار داریم که از عصر امروز دمای هوا در استان البرز حداقل شش و حداکثر هشت درجه کاهش یابد.

 

رحمانیان گفت: به همین دلیل روز گذشته اخطاریه‌ای را خطاب به دستگاه‌های مختلف از جمله ستاد مدیریت بحران استانداری البرز ارسال و اعلام کردیم که به دلیل کاهش شدید دمای هوا، احتمال افزایش استفاده از وسائل گرمایشی وجود داشته و مسؤولان باید پیشگیری‌های لازم در جهت مقابله با افت فشار گاز و همچنین تامین سوخت مایه برای مناطق فاقد گاز شهری را انجام دهند.

 

وی بیان داشت: همچنین اطلاعیه‌ای نیز از سوی سازمان هواشناسی استان البرز منتشر و اعلام کردیم که به دلیل بارش برف، احتمال اخلال در تردد خودروها در مسیرهای برون‌شهری به ویژه مناطق کوهستانی و جاده‌های برف‌گیر مانند جاده چالوس و جاده طالقان و راه‌های روستایی در مناطق کوهستانی وجود دارد.

 

مدیرکل سازمان هواشناسی البرز افزود: برای مناطق مرتفع از امروز تا روز شنبه احتمال بارش شدید برف، مه غلیط، اخلال در تردد خودروها، مسدود شدن راه‌های روستایی، سقوط بهمن، ریزش کوه و رانش زمین پیش‌بینی می‌شود.

 

رحمانیان ادامه داد: به شهروندان نیز توصیه می‌شود که طی امروز پنجشنبه تا روز شنبه از تردد غیر ضروری در محورهای کوهستانی از جمله جاده چالوس و جاده طالقان خودداری کنند.

 

وی گفت: این ضعیت تا عصر روز شنبه ادامه داشته و از روز یکشنبه به بعد شرایط جوی پایداری برای استان البرز پیش‌بینی می‌شود.

 

مدیرکل سازمان هواشناسی البرز اظهار داشت: به شهروندان نیز توصیه می‌شود که در مصرف سوخت، الگوهای مصرف و صرفه‌جویی را مد نظر قرار دهند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها