يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۱۳۲۵۴
زمان انتشار: ۰۹:۵۱     ۲۸ بهمن ۱۳۹۵
مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران از مسدود بودن محور کندوان به دلیل سقوط بهمن خبر داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، محسن هاشمی مدیر مرکز مدیریت راههای مازندران درباره آخرین وضعیت ترافیکی محورهای ارتباطی استان اظهار داشت: محور کندوان دراستان البرز به دلیل سقوط بهمن تا اطلاع ثانوی مسدود است.

وی افزود: همچنین براساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های تردد شمار و گشت‌های ادارات راهداری سراسر استان، در حال حاضر محورهای هراز، کیاسر، سوادکوه و کناره باز و تردد در آن‌ها به روال عادی برقرار است.

وی درباره آخرین وضعیت جوی اظهار داشت: وضعیت هوای استان درمحور کندوان وهراز همراه با بارش برف خفیف و در دامنه های کوهستانی وکناره دارای بارندگی است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها