يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۱۳۳۰۰
زمان انتشار: ۱۱:۵۲     ۲۸ بهمن ۱۳۹۵
ذوب آهن امروز بازی سختی را در برابر میهمان خود یعنی استقلال پیش رو خواهد داشت به این خاطر که تیم علیرضا منصوریان خود را پیدا کرده و در دیدارهای اخیر خود ارایه گر بازی های خوبی بوده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از "ورزش سه"، در بازی امروز مجتبی حسینی تیمش را احتمالا با یک تغییر به میدان خواهد فرستاد. در این بازی همانند بازی های قبلی شاهد حضور رشید مظاهری در درون دروازه خواهیم بود. 

دو مدافع میانی این تیم محمد نژاد مهدی و وحید محمد زاده خواهند بود. مدافعانی که در بازی با تراکتورسازی خیلی تحت فشار قرار گرفتند و در مجموع روز ناموفقی را سپری کردند. علی حمام در جناح راست خط دفاعی انجام وظیفه خواهد کرد اما مهران درخشانی مهر – مدافع تیم ملی جوانان در جناح چپ احتمالا جای خود را به مهرداد قنبری خواهد داد. مدافعی که پیش تر شاهد ارایه بازی های خوبی از سوی او در ترکیب ذوب آهن بودیم اما به دلیل مصدومیت مدتی از میادین دور شد. 


سید محمد رضا حسینی – دانیال اسماعیلی فر – مهدی مهدی پور و احسان پهلوان هافبک های ذوب آهن در بازی با استقلال خواهند بود که محمد رضا حسینی در سمت راست و احسان پهلوان در سمت چپ بازی می کنند و دو هافبک دیگر در میانه زمین وظیفه پوشش جلوی خط دفاعی و بازیسازی را برعهده خواهند داشت که نقش اسماعیلی فر در بازیسازی پر رنگ تر خواهد بود.


طبیعتا همه امیدهای ذوب آهن برای رسیدن به گل به مرتضی تبریزی ختم می شود و در کنار او مهدی رجب زاده هم مترصد فرصت است از کوچک ترین موقعیتی که ایجاد می شود بهره گلزنی ببرد. مهدی رجب زاده در بازی با تراکتورسازی ضربه ایستگاهی را به زیبایی هر چه تمامتر تبدیل به گل کرد و به نظر می رسد در بازی امروز ضربات ایستگاهی پشت محوطه را او خواهد زد.


گفته می شد قاسم حدادی فر برای این بازی در ترکیب ذوب آهن قرار خواهد گرفت که دور از ذهن است این اتفاق رخ دهد چرا که هنوز شرایط آرمانی برای بازی پیدا نکرده. شاید برای حفظ روحیه به اعضای تیم مجتبی حسینی هافبک با سابقه تیمش را به لیست اضافه کند و حتی برای دقایقی به او بازی دهد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها